سخنگوی جمعیت هلال احمر خراسان رضوی خبر داد؛
سخنگوی جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: از بامداد دیروز تا صبح امروز به 125 نفر از مردم روستاهای شهرهای فریمان، درگز و تربت‌جام امدادرسانی شد.
کد خبر: ۷۵۱۱۸۷
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۳ 02 June 2019

به گزارش تابناک رضوی، مجتبی محمودی با اعلام این خبر گفت: طبق اعلام مرکز هماهنگی و کنترل عملیات هلال احمر این استان در ساعات واپسین شب گذشته تا صبح امروز تعدادی از روستاهای فریمان مانند کته و شمشیر، رخنه گل، باغ عباس، قلندرآباد و نیز روستای قلعه سرخ تربت جام، دچار سیل شده بود که تخلیه آب چند باب منزل مسکونی انجام شد.

 

سخنگوی جمعیت هلال احمر خراسان رضوی با بیان اینکه خوشبختانه اعزام تیم ارزیاب امدادی در روستای رخنه گل و کته شمشیر فریمان نشان از پایین بودن سطح خسارت‌ها را داشت، متذکر شد: شب گذشته در روستای قلندرآب فریمان یک دستگاه پراید در سیلاب گرفتار شده بود که سرنشینان آن توسط نجاتگران هلال احمر رهاسازی و به محل امن هدایت شدند.

 

وی ادامه داد: 11 نفر در روستای قلعه نو فریمان که در محاصره آب رودخانه بودند نیز توسط نجاتگران، امدادرسانی شدند  و در روستای باغ عباس این شهر نیز 4 خانوار در محاصره سیلاب بودند که به 12 نفر امدادرسانی شد.

 

محمودی بیان کرد: درپی بارش‌های سیل‌آسا در درگز، تخلیه آب 6 باب منزل، یک مدرسه و مرکز بهداشت این شهر و نجات جان 74 حادثه‌دیده انجام شد.

 

سخنگوی جمعیت هلال احمر خراسان رضوی اضافه کرد: 4 خانوار 15 نفره در روستای چاپشلو و کلاه گرنی درگز دچار سیلاب شده بودند که بعد از امدارسانی به 15 نفر و تخلیه آب منازل آسیب‌دیدگان، 23 تخته پتو 8 تخته موکت  نیز توزیع شد.

 

وی ادامه داد: از بامداد دیروز تا صبح امروز به 125 نفر از مردم روستاهای شهرهای فریمان، درگز و تربت‌جام امدادرسانی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار