با حکم تولیت آستان قدس رضوی، قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی منصوب شد.
کد خبر: ۷۵۱۰۵۹
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۱ 03 June 2019

به گزارش تابناک رضوی، با صدور حکمی از سوی حجت‌الاسلام و‌المسلمین احمد مروی، مصطفی خاکسار قهرودی به سمت قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی منصوب شد. در این حکم آمده است:

 

جناب آقای مصطفی خاکسار قهرودی

 

آستان قدس رضوی ایوان زرّین اسلام ناب محمدی(ص) و نگارستان معارف قرآنی و تعالیم عترت نبوی (ص) است و اینک در سپیده‌دم گام دوم انقلاب اسلامی، تعالی دستاوردهای پیشین و گلبانگ آفاق نوین را در فرا راه همت خویش دارد.

 

با تقدیر و سپاس از تلاش‌های مؤثر و خالصانه جناب آقای فاطمی امین، جنابعالی را که از اخلاق و تعهد ایمانی و نیز کارنامه موفق اجرایی برخوردارید، به سمت قائم‌مقام تولیت آستان قدس رضوی منصوب می‌کنم.

 

امید می‌رود که با برنامه‌ریزی مناسب و بهره‌گیری از مدیران جوان متدین و انقلابی، منویات رهبر فرزانه انقلاب را که در حکم مبارک مرقوم داشتند، محقّق سازید و در این مجموعه خدمت به زائران و مجاوران به‌ویژه ضعیفان و نیازمندان، بهره‌مندی از ظرفیت فرهنگی آستان قدس رضوی و مراقبت از گنجینه معماری حرم رضوی، حفاظت از موقوفات، ساماندهی مجموعه‌های اقتصادی و همکاری با مدیریت‌های دولتی کشوری و استانی مورد اهتمام و تلاش مضاعف قرار گیرد.

 

شایان ذکر است، مصطفی خاکسار قهرودی مسئولیت‌هایی همچون معاونت امداد مستضعفان آستان قدس رضوی، ریاست سازمان حج و زیارت، معاونت مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) و فرماندهی سپاه سیستان و بلوچستان را در کارنامه دارد.

 

گفتنی است پیش از این سید رضا فاطمی امین عهده دار این مسئولیت بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار