نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد؛
نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: برای تحقق رونق تولید در حوزه صنعت استان باید شناخت ظرفیت‌ها و اولویت‌ها برای صنعتگران به‌صورت مستمر تبیین شود تا در جریان امور مربوطه به‌روز باشند.
کد خبر: ۷۵۰۹۲۸
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۴ 02 June 2019

به گزارش تابناک رضوی،حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر در جریان بازدید از واحدهای تولیدی شهرک صنعتی توس با اشاره به حمایت از حوزه تولید در استان، یکی از اهداف اصلی در این حوزه را رونق مستمر واحدهای صنعتی و تولیدی و ایجاد اشتغال مولد برشمرد و اظهار داشت: بیشتر واحدهای صنعتی زمینه چندبرابری افزایش تولید را دارند، اما با مشکلاتی مانند دریافت تسهیلات و نقدینگی مواجه هستند که باید با حمایت مسئولان این مشکلات را برطرف کنیم.

وی افزود: برای تحقق رونق تولید در حوزه صنعت استان باید شناخت ظرفیت‌ها و اولویت‌ها برای صنعتگران به‌صورت مستمر تبیین شود تا در جریان امور مربوطه به‌روز باشند، به‌خصوص در بحث صادرات، زیرا واحدهای صنعتی توان رقابت با برندهای خارجی را دارند.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی ضمن بررسی آخرین وضعیت صنعتگران بر پیگیری ویژه در جهت رفع مشکلات موجود در این حوزه اشاره کرد و گفت: چرخ صنعت زمانی با قدرت و اقتدار می‌چرخد که دغدغه‌ای در کارگر و تولیدکننده وجود نداشته باشد و در مسیر تحقق رونق تولید مدنظر مقام معظم رهبری همه متولیان این عرصه باید تلاشی دوچندان داشته باشند.

در جریان این بازدید، مسعود مهدی‌زاده‌مقدم، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی، اظهار داشت: خراسان رضوی ظرفیت‌های اقتصادی فراوانی دارد که به‌دلیل وجود تحریم‌ها فرصت‌های مناسبی پیش‌روی صنعت جهت توسعه ظرفیت‌ها فراهم آمده است.

وی افزود: تمامی ارکان نظام اعم از قوه مجریه، قوه قضائیه و قوه مقننه حمایت لازم را از حوزه تولید داشته‌اند و دغدغه زیادی برای رفع مسائل و مشکلات این حوزه دارند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی با بیان اینکه امروزه در تمامی حوزه‌ها از جمله حوزه تولید به خودکفایی رسیده‌ایم، خاطرنشان کرد: صاحبان صنایع باید با هم‌افزایی و با استفاده از دانش بومی و همچنین برنامه‌ریزی و هدفگذاری صحیح، تلاشی مضاعف در سال رونق تولید داشته باشند  تا بتوانند نیاز تولیدی کشور را به‌صورت کامل و ۱۰۰ درصدی پاسخگو باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار