حدود ۵۰ نفر از کارگران فضای سبز شهرداری کوت عبدا... مرکز شهرستان کارون، روز یکشنبه با تجمع مقابل ساختمان استانداری خوزستان در اهواز خواستار پرداخت معوقات خود شدند.
کد خبر: ۷۵۰۸۵۲
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۲ 02 June 2019

یکی از این کارگران که خواست نامش در خبر ذکر نشود با انتقاد از پرداخت نشدن به موقع حقوق خود بیان کرد: در آستانه عید فطر قرار داریم اما هیچ پولی برای تامین نیاز خانواده هایمان نداریم.

وی ادامه داد: باوجود گرمای هوا و قرار داشتن در ماه رمضان باید برای پرداخت حقوق خود زحمت های بسیاری را متحمل شویم؛ تاکنون هیچ جواب قانع کننده ای نیز از سوی مسئولان نشنیدیم.

وی گفت: تنها خواسته کارگران پرداخت حقوق در مقابل انجام کار است، نگرانی ما از پرداخت نشدن حقوق در شرایط اقتصادی سخت فعلی است.

شهردار کوت عبدا… چندی پیش در گفت و گو با خبرنگار ایرنا دلیل این امر را مشکلات مالی این شهرداری بیان کرد و افزود: به محض تامین اعتبارات مالی این معوقات پرداخت می شود.

نواب حاجیان سعیدی ادامه داد: در هیچ شهری از کشور کارگران برای حقوق معوق یک ماه خود تجمع نمی کنند و دلیل تجمع کارگران شهرداری کوت عبدا… برخی فشارهای افراد پشت پرده است.

وی گفت: برخی برای استخدام نیروهای خدماتی به شهرداری فشار وارد می کنند و وقتی با مقاومت روبه رو می شوند زمینه اینگونه تجمعات را فراهم می کنند.

به گفته وی این شهرداری تا سال ۹۳ با ۲۵۰ نیرو اداره می شد اما اکنون تعداد نیروهای شهرداری به ۸۵۰ نفر رسیده که بیش از ظرفیت است.

کارگران شهرداری کوت عبدا… مرکز شهرستان کارون در اردیبهشت امسال نیز چند بار برای پرداخت معوقات خود مقابل ساختمان استانداری خوزستان تجمع کرده بودند.

شهرستان کارون به مرکزیت شهر کوت عبدا… در سال ۹۱ از شهرستان اهواز جدا شد. کوت عبدا…، استیشن، خزامی، درویشیه، شریعتی‌یک، کوت نواصر، کوی منتظری، گاومیش آباد، گندمکار و هادی‌آباد از توابع شهرستان کارون هستند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار