کد خبر: ۷۵۰۵۰۸
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۵ 01 June 2019

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد در پیامی شهادت امام جمعه کازرون را تسلیت گفت.
در این پیام آمده است: خبر شهادت عالم فقید، روحانی شهید حجت الاسلام و المسلمین شیخ محمد خرسند موجب تألم و تأثر گردید و در عین حال احساس غبطه را موجب شد. غبطه بر زمان عروج ملکوتی اش، بر گونه بازگشت به سوی خداوند متعال با بدنی مجروح و قلبی شکافته از کین اعداء دین همراه با فرشتگانی که پس از آمین گفتن به دعای مومنان در شب قدر به جایگاه آسمانی خویش باز می گشتند. گوارایش باد.
خطیبی تاثیرگذار، عالمی فرهیخته، دوستی مهربان و دلسوزی پیگیر در موقعیت و جایگاه امامت جمعه بود. میراث سالها حضور در جبهه و عرصه های مختلف اجتماعی و انقلابی در مقاومت هایش جلوه داشت. منش او هماره وی را مورد تکریم بزرگان قرار می داد و پیروی از ولایت راهبرد همیشگی وی در مسیر انقلاب بود. حقاَ می بایست این ضایعه مولمه را به قیّم الزمان امام عصر ارواحنا فداه، رهبر معظم انقلاب دامت برکاته، جامعه روحانیت، مرم انقلابی فارس به ویژه مردم غیور و فهیم شهر کازرون تسلیت گفت و همراه با خانواده و بستگان داغدار و سوگمند به عزا و سوگ نشست.
از خداوند منان برای همگان صبر متزاید و بر این صبر اجر متکاثر می طلبم. بی شک تشییع آن شهید بر قلبها و دستها بی نظیر خواهد بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار