کد خبر: ۷۵۰۲۶۴
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۴ 01 June 2019

امسال همچون سنوات گذشته راهپیمایی روز جهانی قدس باحضور چشمگیر روزه داران از طیف های مختلف جامعه نظیر روحانیون ، مقامات استانی، خانواده های معظم شهدا ، شمار کثیری از جانبازان ویلچری ،اساتید و ، دانشجویان دانشگاهها و روستانشبنان درهررده سنی درسرتاسر شهرهای استان مازندران با شکوه و عظمت برگزارشد .

در راهپیمایی امسال نیز آدمک‌های صهیونیستی به عنوان نماد استکبار شیطانی و پوستر، تراکت و کارتن‌پلاست و پلاکاردهایی علیه اقدام خصمانه آنان در ظلم به مسلمان و فلسطینیان، ومستضعفان جهان به نمایش درآمد.

و درمسیر راه پیمایی چندین غرفه فرهنگی و اطلاع‌رسانی، نمایشگاهی و تبلیغاتی در حاشیه راهپیمایی تعبیه شده است.

همچنین جمعیت هلال احمر ، اورژانس کشور با استقرار در تمامی مسیرهای راهپیمایی سراسر استان به ارائه خدمات انلاین پرداختند.
شعار محوری روز قدس امسال، پیروزی مسلمانان ، شکست فتنه ونقشه های آمریکایی ـ صهیونیستی و .... بوده است.
یکی از شهروندان درخصوص علت شرکت خود در این روز گفت ؛ امروزه در دنیا مرگ بر آمریکا جهانی شده، و امریکا محور هر جنایتی است، و انشالله با وحدت و اتحاد و وحدت مسلمین، قدس عزیز و مسلمانان ازدست جور غاصبین و امریکا رها شوند و آزادی فلسطین خواسته مسلمین جهان است، نو امریکا حامی هر تروریست ورژیم ال سعودی و صهیونیست،می باشد ما بنده خدا و حق شناسیم از دشمنان خود نمی هراسیم،
جملاتی مانند مطیع امر رهبریم،، فریاد ملت ما مرگ بر اسرائیل و مرگ برامریکا .... نیز از جمله نوشته‌های بر روی پلاکاردها بود.
درپایان این مراسم قطعنامه ای برای حمایت از فلسطین قرائت شد که با فریاد الله اکبر وهمراهی روزه داران مورد تایید وهمراهی قرار گرفت .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار