رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا :
رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا گفت: مردم بزرگ و قهرمان ایلام بدانید قدم به قدم شما و هر نوع شعار شما در این پیروزی‌های بزرگ در منطقه غرب آسیا و در جهان مؤثر بوده و هست به خصوص شما مرزداران در دفاع مقدس نقش بسیار مهمی داشتید، انقلاب کارهای بسیاری کرده از جمله خنثی سازی طرح خاورمیانه بزرگ است.
کد خبر: ۷۵۰۱۳۷
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۷ 31 May 2019

 به گزارش تابناک ایلام،حجت‌الاسلام علی سعیدی گفت:در طول ۱۵۰ سال گذشته نظام استکباری انگلستان و آمریکا به دلیل نگرانی از خیزش اسلامی و تسلط بر منابع غنی انرژی مسلمانان چند حلقه توطئه را در دستور کار قرار داده بودند.

رئیس دفتر عقیدتی، سیاسی فرماندهی کل قوا بیان داشت: اولین حرکتی که جبهه استکبار دنبال کرد تجزیه جهان اسلام بود، جغرافیای جهان اسلام را به بیش از ۵۰ کشور کوچک تقسیم کردند و آخرین آنها تجزیه سودان بود، نقشه‌ای برای عراق و سوریه داشتند که عراق و سوریه را نیز تجزیه کنند که تدبیر رهبری انقلاب جلوی بسیاری از این نقشه‌ها را گرفت.

وی ادامه داد: دومین حرکتی که جبهه استکبار ظرف این یک قرن و نیم دنبال می‌کرد بحث رهبرسازی بود، مهره سازی برای تسلط بر سرمایه‌های کشورهای اسلامی از آتاتورک در ترکیه تا رضاخان در ایران و امروز هم شاهد بن سلمان و خود سلمان در عربستان مهره‌های هستند که اهداف آمریکا را دنبال می‌کنند.

حجت‌الاسلام سعیدی افزود: سومین برنامه‌ای که استکبار دنبال می‌کرد مذهب سازی بود، بهایی را در ایران برای مقابله با اسلام ناب و مکتب تشیع ساختند، این مکاتب، مسلک‌ها و مذهب‌های ساختگی را تولید کردند تا مشکلی را برای جامعه اسلامی به وجود آوردند.

رئیس دفتر عقیدتی، سیاسی فرماندهی کل قوا اظهار داشت: پنجمین حلقه ایجاد یک رژیم ضددینی نژاد پرست در غرب منطقه آسیا به نام اسرائیل بود که امروز ۷۱ سال از پیدایش این رژیم غاصب و نژاد پرست می‌گذرد.

وی افزود: مردم بزرگ و قهرمان ایلام بدانید قدم به قدم شما و هر نوع شعار شما در این پیروزی‌های بزرگ در منطقه غرب آسیا و در جهان مؤثر بوده و هست به خصوص شما مرزداران در دفاع مقدس نقش بسیار مهمی داشتید، انقلاب کارهای بسیاری کرده از جمله خنثی سازی طرح خاورمیانه بزرگ است.

رئیس دفتر عقیدتی، سیاسی فرماندهی کل قوا گفت: دومین اقدام خنثی سازی توطئه آمریکا در شکستن جبهه مقاومت بود و امروز مقاومت حرف اول را می‌زند و ایران اسلامی امروز به عنوان یک ابر قدرت در منطقه و در جهان پرچم داری می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار