مردمان دیار امینی و باکری با حضور در راهپمایی روز جهانی قدس معامله قرن را نقش بر آب کردند.
کد خبر: ۷۵۰۱۰۳
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۸ 31 May 2019

امروز در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، مردم استان آذربایجان غربی نیز همپای دیگر هموطنان کشورمان به خیابان‌ها آمدند تا بار دیگر با لبیک به ندای رهبر فرزانه خود، با شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس، رهایی فلسطینیان از زیر یوغ ستمگران را فریاد بزنند.

امروز همه آمده بودند/ مردم خطه آذربایجان غربی معامله قرن را نقش بر آب کردند

آری دوباره آخرین جمعه ماه مبارک رمضان آمد تا دنیا ببیند نه گرما و نه سرمای هوا، نه تهدیدها و نه تحریم‌ها نمی‌تواند سدی برای حضور گسترده و پرشور این ملت همیشه در صحنه برای دفاع از ملتی که بیش از ۷۰ سال است مورد ظلم قرار گرفته را بگیرد. همه آمده بودند، آمده بودند تا بار دیگر اعلام کنند با وجود مشکلات هنوز پای آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی ایستاده‌اند. آمده بودند تا بگویند هنوز هم فلسطین و دفاع از ملت مظلوم و ستمدیده آن از هر چیزی برای آنها واجب تر است زیرا اگر فلسطین نباشد آنها نیز نیستند.

راهپیمایی امروز در آذربایجان غربی از هر نظر جلوه خاصی داشت چون از تمام اقشار مختلف آمده بودند تا بگویند تا آزادی قدس شریف، پشتیبان فلسطین هستند.

امروز  همه آمده بودند، در این بین حضور نسل‌های مختلف انقلاب از نوزاد که در آغوش مادر است تا پیرمردی که می‌گوید از ابتدای انقلاب تا امروز در همه راهپیمایی‌های روز قدس شرکت کرده قابل توجه است.

امروز همه آمده بودند/ مردم خطه آذربایجان غربی معامله قرن را نقش بر آب کردند

حاضران با فریاد «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر آل سعود خائن» به سمت میعادگاه عاشقان نمازجمعه شهرستان ارومیه یعنی مصلای امام خمینی (ره) حرکت می‌کردند. حضور جوانان و نوجوانان و کودکانی که دستان پدران و مادران خود را گرفته بودند و یا پیرمرد و پیرزنی که عصازنان مسیر را طی می‌کردند از جلوه‌های زیبای این حضور با شکوه مردمان دیار باکری ها و امینی ها بود که بار دیگر برای سرزمین دوازده هزار شهید گلگون کفن آذربایجان  افتخار آفرید.

 

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار