زمان مراسم تشییع امام جمعه شهرستان کازرون اعلام شد.
کد خبر: ۷۴۹۹۶۳
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۹ 30 May 2019

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران:مظاهری مسئول دفتر امام جمعه شهرستان کازرون اظهار کرد: مراسم تشییع امام جمعه کازرون در روز شنبه ساعت ۱۷ بعد از ظهر از میدان شهدا در این شهرستان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام محمد خرسند امام جمعه کازرون ساعت ۳ و نیم بامداد ۲۳ رمضان روز هشتم خرداد پس از بازگشت از مراسم احیا توسط فردی با ضربات چاقو مورد حمله قرار گرفت و به بیمارستان منتقل شد، اما به علت عمق جراحت در ناحیه شکم، در بیمارستان کازرون جان باخت.

حجت الاسلام خرسند، تحصیلات دوره ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان را در شهرستان کازرون گذراند و پس از آن با علاقه‌ای که از کودکی به روحانیت داشت، در مهرماه سال ۱۳۶۴ وارد حوزه علمیه کازرون شد.

دروس سطح را در حوزه علمیه کازرون از محضر حضرات آیات ایمانی، بنیادی و حضرات حجت الاسلام والمسلمین حمیدی، کرمانی و هدایتی گذراند و بعد از عزیمت به قم درس کفایه را نزد حضرات حجت الاسلام والمسلمین محمد جواد فاضل لنکرانی و مرحوم فاضل هرندی خواند. در مقطع درس خارج از محضر حضرت آیات عظام مکارم شیرازی، جعفر سبحانی و نوری همدانی و حضرت آیت‌الله حاج شیخ محسن فقیهی بهره برد.

مرحوم خرسند از سال ۱۳۶۲ در حالی که در کلاس اول دبیرستان مشغول به تحصیل بود، به جبهه اعزام شد و تا پایان جنگ به صورت متناوب در جبهه حضور داشت. وی ۳ مرتبه مجروح شد و دارای ۲۰ درصد جانبازی بود.

حجت الاسلام خرسند در دهه ۸۰ امام جمعه شهرستان کازرون شد.

شهرستان کازرون در ۱۲۰ کیلومتری غرب شیراز قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار