مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز گفت: ثبت نام و نوبت دهی برای تعویض و تمدید کارت های آمایش ۱۴ ویژه اتباع افغانستانی و هویت ۱۳و یژه اتباع عراقی دراین استان آغاز شد.
کد خبر: ۷۴۹۵۴۴
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۸ 29 May 2019

کامبیز جعفری افزود: براین اساس تمام اتباع افغانستانی دارای کارت آمایش ۱۴ و اتباع عراقی دارای کارت هویت ۱۳ باید به منظور تجدید و تعویض کارت‌های پناهندگی به دفاتر خدمات اقامت و اشتغال اتباع خارجی در استان البرز مراجعه کنند.

وی ادامه داد: صدور کارت جدید منوط به مراجعه به دفاتر خدمات و شرکت در فرایند طرح می‌باشد تا بر اساس ثبت اطلاعات، کارت آمایش برای آنان صادر شود.

جعفری گفت: در استان البرز ۱۰ دفتر خدمات اقامت و اشتغال اتباع خارجی مسئولیت اجرای طرح آمایش و هویت را بر عهده دارند و سرپرست خانوار باید بر اساس نوبت دهی صورت گرفته و همراه داشتن مدارک هویتی تمام اعضای خانوار در یکی از دفاتر مذکور حضور یابد.

وی خاطرنشان کرد: دارندگان کارت هویت ۱۲ و آمایش ۱۳، دارندگان برگ تردد معتبر اصلاحات و تغییرات، همسر و فرزندان بانوان ایرانی سرشماری شده که برای آنها برگ تردد صادر شده از مشمولان اجرای این طرح هستند.

جعفری گفت: همچنین دارندگان کارت آمایش ۱۲ و هویت ۱۱ و دارندگان کارت آمایش ۱۱ و هویت ۱۰ که موفق به شرکت در طرح‌های آمایش نشدهاند، لازم است برای بررسی امکان شرکت در طرح آمایش ۱۴ به اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی محل سکونت مراجعه کنند.

وی، کارت آمایش ۱۳، هویت ۱۲ و برگه‌های اصلاحات و تغییرات معتبر را از مدارک مورد نیاز دراجرای این طرح عنوان کرد و گفت: سایر مدارک مورد نیاز شرکت در طرح و تشریح مراحل اداری به صورت در زمان نوبت دهی به سرپرستان خانوارها ابلاغ خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار