ملی‌پوش دو و میدانی خوزستان با بیان این‌که امکانات موجود در استان مناسب نیست و می‌تواند بهتر از این باشد، گفت: امیدوارم به پیست‌‌های دو و میدانی خوزستان رسیدگی و امکانات بهتری در اختیار ورزشکاران قرار داده شود.
کد خبر: ۷۴۹۵۰۱
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۹ 29 May 2019

مرتضی عباسپور در ابتدا درخصوص مدال‌آوری در مسابقات اخیر دانش‌آموزی جهان، اظهارکرد: در این رقابت‌ها 33 کشور جهان حضور داشتند که من در پرش طول پس از دو حریف از انگلستان به مقام سوم رسیدم و در دو 110 متر با مانع نیز پس از ورزشکارانی از چین و فرانسه به نشان برنز دست پیدا کردم. حریفان قدری داشتم و رقابت‌مان خیلی نزدیک بود. ان‌شاءالله در مسابقات آینده بتوانم به مدال‌های خوش‌رنگ‌تری برسم.

وی در ادامه درباره وضعیت دو و میدانی خوزستان نیز گفت:‌ دو و میدانی خوزستان مدتی در اوج بود ولی اکنون مجددا افت کرده است. در رده سنی نوجوانان استان در حال حاضر تنها خودم هستم و رقیبی ندارم. در خواستم از مسوولان این است که واقعا از این رشته حمایت کنند. در خوزستان استعدادهای بسیاری داریم که نیاز است توسط مربیان استعدادیاب شناخته شوند.

این دونده نوجوانان خرمشهری بیان کرد: امیدوارم به پیست‌‌های دو و میدانی خوزستان رسیدگی شود و امکانات بهتری در اختیار ورزشکاران گذاشته شود. امکانات موجود مناسب نیست و می‌تواند بهتر از این باشد. اگر از نظر امکاناتی در وضعیت بهتری بودیم، خوزستان در همین مسابقات جهانی می‌توانست سه چهار نماینده داشته باشد.

وی بیان کرد: برای آینده بهتر باید سخت تر تلاش کرد و سعی خود را می‌کنم که در رقابت‌های آینده به مدال خوشرنگ‌تری برسم. سال آینده مسابقات المپیک دانش‌آموزی و رقابت‌های جوانان جهان و آسیا را پبش‌‌رو دارم که باید برای کسب مدال بسیار تلاش کنم.

عباسپور در پایان گفت:‌ پس از بازگشت از رقابت‌های دانش‌آموزی جهان مسوولان منطقه آزاد اروند توجه خوبی به من داشتند و مسوولان آموزش و پرورش نیز با حضور در فرودگاه از من بابت این مدال‌آوری تقدیر کردند. در مجموع توجه و رسیدگی‌ها تقریبا خوب بود.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: دو ومیدانی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار