معاون دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز با اشاره به اینکه آخرین امتحان دانشجویان دانشگاه چهارم تیرماه برگزار می‌شود، گفت: براساس روال همیشگی تا دو الی سه روز بعد از امتحانات نیز خوابگاه فعال است و دانشجویان می‌توانند در آن حضور داشته باشند.
کد خبر: ۷۴۹۴۸۳
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۴ 28 May 2019

علیرضا قدردان‌مشهدی اظهارکرد: براساس تقویم آموزشی دانشگاه، آخرین امتحان در چهارم تیرماه برگزار می‌شود و طبق روال همیشگی دانشجویان می‌توانند تا دو الی سه روز بعد از امتحانات نیز در خوابگاه حضور داشته باشند.

وی افزود: تابستان زمانی است که اغلب تعمیرات لازم برای خوابگاه‌ها در این زمان انجام می‌شود و تنها دانشجویان تحصیلات تکمیلی ما می‌توانند در این فصل در دانشگاه حضور داشته باشند. برای این کار نیز دانشجویان متقاضی اقامت در خوابگاه در طول تابستان باید ابتدا یک فرم درخواست را پر کنند که این فرم نیز باید بررسی شود و به تایید استاد راهنمای دانشجو برسد تا در نهایت با اقامت دانشجو در خوابگاه در طول تابستان موافقت شود.

معاون دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: هنوز مشخص نیست که کدام خوابگاه‌ها برای اسکان دانشجویان در تابستان در نظر گرفته می‌شوند. همچنین درخصوص زمان ارائه درخواست اسکان در خوابگاه در طول تابستان، در پورتال معاونت دانشجویی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار