معاون داوطلبان هلال احمر ایلام خبر داد؛
معاون داوطلبان هلال احمر ایلام از توزیع یک هزار و 600 وعده غذای گرم و بسته های حمایتی بین نیازمندان استان در اجرای طرح های رحمت ماه مبارک رمضان خبر داد.
کد خبر: ۷۴۹۱۲۳
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۹ 28 May 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ معصومه شاهماری بیان کرد: در اجرای طرح همای رحمت شب گذشته پخت و توزیع بیش از ۳۰۰ وعده غذای گرم با کمک خیران و داوطلبان هلال احمر در بین نیازمندان که از قبل شناسایی شده اند، انجام شد.

وی هدف از طرح همای رحمت حمایت از اقشار محروم کم درآمد بویژه زنان بی سرپرست و بدسرپرست، سالمندان، معلولان، خانواده های زندانی و بیماران صعب العلاج عنوان کرد و گفت: در این طرح با الگوگیری از سیره امام علی(ع) این بسته های غذایی بصورت شبانه بین نیازمندان استان توزیع می شود.

وی با بیان اینکه طرح همای رحمت تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت، افزود: غذاهای گرم و بسته های غذایی توزیع شده تاکنون با مشارکت و همراهی خیران و داوطلبان هلال احمر انجام شده است.

شاهماری اجرای کاروان های سلامت به مناطق سیل زده و روستاهای محروم استان و ارائه خدمات درمانی رایگان و توزیع اقلام غذایی و سفره های افطاری را از دیگر فعالیت داوطلبان این جمعیت در ماه مبارک رمضان برشمرد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار