مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی خبر داد؛
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی گفت: با دستور استاندار تشکیل کلینیک صنعت استان به شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی واگذار شد.
کد خبر: ۷۴۸۸۱۶
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۰ 26 May 2019

به گزارش تابناک رضوی، مسعود مهدی‌زاده‌مقدم در نشست مدیران شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان، اظهار داشت: یکی از راهکارهای مهم رونق تولید و عملیاتی کردن برنامه‌های آن، پایش و عارضه‌یابی واحدهای صنعتی و تولیدی بوده که این امر توسط استانداری خراسان رضوی به شرکت شهرک‌های صنعتی استان واگذار شده است و همه ما باید در این زمینه تلاشی مستمر و خستگی‌ناپذیر داشته باشیم تا کلیه واحدهای صنعتی استان و نه فقط در شهرک‌ها و نواحی صنعتی که دارای مشکلاتی هستند، بررسی و در جهت رفع آن‌ها اقدام گردد.

وی افزود: در راستای عمل به اقدامات طرح رونق تولید، کلینیک صنعت در استان بر اساس ضوابط ابلاغی جدید سازمان راه‌اندازی و ارائه خدمات مشاوره رایگان برای بهبود وضعیت کسب و کار واحدهای راکد و نیمه‌راکد و مشکلاتی که دارند داده می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی با بیان اینکه کلینیک صنعت استان با حضور افراد نخبه و کارشناس در این عرصه فعال شده است، خاطرنشان کرد: در این کلینیک مشاوران مجرب و متخصص و اساتید دانشگاهی طبق برنامه‌ریزی انجام شده، عارضه‌یابی واحدهای صنعتی و تولیدی به‌خصوص راکد و نیمه‌راکد را انجام می‌دهند تا با شناسایی و رفع مشکلات موجود شاهد تولید و اشتغال در این واحدها باشیم، ضمن آنکه از ظرفیت همه تشکل‌های بخش خصوصی نیز در این زمینه استفاده می‌گردد.

مهدی‌زاده‌مقدم تصریح کرد: از اهداف دیگر این کلینیک احصا نیازها، خود اتکایی صاحبان صنایع و توانمندسازی واحدهای صنعتی و تولیدی بوده، اقدامی موثری که قطعاً ثمرات آن در آینده‌ای نزدیک به شکلی ملموس قابل مشاهده خواهد بود.

وی با بیان اینکه استاندار خراسان رضوی برنامه ویژه‌ای از طریق مدل مثلث توسعه اقتصادی و فرهنگی برای رونق تولید دارد، تاکید کرد: با وجود جنگ اقتصادی که درگیر آن هستیم شاخص‌ها و برنامه‌های مناسبی برای رونق اقتصادی بیشتر استان صورت پذیرفته و ان‌شاالله امسال نسبت به سال گذشته شاهد اتفاقات بهتری در حوزه صنعت استان خواهیم بود.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی، بیان کرد: امسال هم حمایت از صنعتگران در چارچوب برنامه‌های اقتصادی و رفع موانع تولید و سرمایه‌گذاری ادامه می‌یابد و تمام تلاش ما در بحث اجرا و تحقق تولید و اشتغال بیشتر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی به‌خصوص در مناطق کمتر توسعه یافته و روستایی خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار