تقدیر
در مراسم گرامیداشت شهدای عملیات بیت المقدس، شهردار اراک در راستای فعالیت‌های ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی با اهدای لوح تقدیر کرد.
کد خبر: ۷۴۸۴۵۹
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۰ 25 May 2019

تقدیر شهردار از مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی

در مراسم گرامیداشت شهدای عملیات بیت المقدس، شهردار اراک در راستای فعالیت‌های ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی با اهدای لوح تقدیر کرد.

مرتضی انصاری فر، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی در این مراسم گفت: هر اقدامی که ما برای پاسداشت ارزش‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس انجام می‌دهیم مصونیت کشور در برابر توطئه‌های مختلف استکبار جهانی را افزایش می‌دهد.

مرتضی انصاری فر با یادآوری ایثار رزمندگان در عملیات آزادسازی خرمشهر افزود: داشتن روحیه ایثار و شهادت طلبی شاخصه اصلی مردم مسلمان ما است که در صحنه‌های مختلف با ورودشان کشور را از توطئه‌های مختلف نجات دادند و ما باید با برنامه ریزی مناسبت این روحیه را در بین مردم حفظ و تقویت کنیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی با اشاره به لزوم انتقال مفاهیم ارزشمند ایثار، جهاد و شهادت تصریح کرد: نسل جوان و حقیقت جو ما به شدت تشنه شناخت حقایق و حماسه‌های بزرگان تاریخ خود هستند و شهدا و ایثارگران از بزرگ‌ترین افرادی هستند که به دلیل رشادت و دلیری شان در دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی و حفظ تمامیت ارضی کشور باید به نسل جوان و آیندگان میهن اسلامی معرفی شوند.

وی تصریح کرد: شهرداری همکاری خوبی با بنیاد در خصوص نصب المان‌ها و تصاویر شهدا در میدان و معابر شهری داشته است که نشان از روحیه ایثارگری مدیریت این مجموعه است.

در ادامه محمد کریم شفیعی شهردار اراک گفت: من از صمیم دل خود را وامدار شهدا می‌دانم و در مسیر اعتلای راه آن‌ها از هیچ تلاشی کوتاهی نخواهم کرد.

شفیعی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را گامی اثرگذار جهت نهادینه کردن این فرهنگ در جامعه عنوان کرد و از تلاش‌های بنیاد شهید در این خصوص قدردانی نمود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار