مدیرکل صدا و سیمای خراسان رضوی تشریح کرد؛
مدیرکل صدا و سیمای خراسان رضوی گفت: ویژه برنامه‌های شبکه خراسان رضوی در شب‌های قدر در ساختار گفت وگو، نمایش، مسابقه و نماهنگ پخش خواهد شد.
کد خبر: ۷۴۷۷۶۳
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۳ 23 May 2019

به گزارش تابناک رضوی، محسن نصرپور با بیان این مطلب افزود: صداوسیمای خراسان رضوی برنامه‌های لیالی قدر را در ساختار گفت وگو، نمایش، مسابقه، نماهنگ تدارک دیده است که از شب ۱۹رمضان آغاز می‌شود.

 

مدیرکل صدا و سیمای خراسان رضوی گفت: در این ایام صداوسیمای خراسان رضوی با ۸۰ برنامه با ۳۰عنوان، بیش از ۵ هزار و۵۰۰ دقیقه برنامه به مناسبت شب‌های قدر تهیه کرده است و ویژه برنامه «مراسم احیای حرم رضوی» به مدت ۱۸۰ دقیقه از ساعت ۲۱ به صورت زنده پخش خواهد شد.

 

نصرپور ادامه داد: مراسم احیای حرم در هر سه شب قدر برای پخش از شبکه‌های یک، شما و جام جم، به صورت زنده پوشش داده می‌شود.

 

وی افزود: پوشش مراسم احیای حرم حضرت رضا(ع) از ساعت۲۱ تا ۱:۳۰بامداد، «از محراب تا معراج»، «نخل و چاه»، «ماه و محراب»، «پرسمان تاریخی»، «در همسایگی بهشت»، «عطر زندگی»، «صدای زائر»، «شهر ما»، سخنرانی و سرود و مرثیه خوانی نیز از برنامه های مهم صدای خراسان رضوی برای این ایام است.

 

مدیرکل صدا و سیمای خراسان رضوی گفت: رادیو زیارت نیز، ویژه برنامه مراسم احیا را به طور زنده از حرم حضرت علی بن موسی الرضا(ع)، حضرت معصومه(س) و علی بن موسی شاه چراغ هرشب از ساعت۲۲ به مدت ۱۸۰دقیقه پخش خواهد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار