با حضور استاندار خراسان رضوی صورت گرفت؛
با حضور استاندار خراسان رضوی سومین مرحله از ارسال کتاب و اسباب بازی کتابخانه های عمومی خراسان رضوی به مناطق سیل زده استان گلستان ارسال شد.
کد خبر: ۷۴۷۲۴۶
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۱:۲۰ 22 May 2019

به گزارش تابناک رضوی، با حضور استاندار خراسان رضوی سومین مرحله از ارسال کتاب و اسباب بازی کتابخانه های عمومی خراسان رضوی به مناطق سیل زده استان گلستان ارسال شد.

 

این کاروان همزمان با آخرین شب از برگزاری چهاردهمین نمایشگاه بین المللی قرآن و عترت خراسان رضوی و پس از برگزاری مراسم اختتامیه با حضور علیرضا رزم حسینی استاندار و سرپرست معاون استاندار و فرماندار مشهدجمعی از مسئولان عازم مناطق سیل زده آق قلا و گمیشان استان گلستان شد.

 

اقلام فرهنگی ارسالی در این کاروان شامل کتاب و اسباب بازی که با فراخوان کتابخانه های عمومی استان و اهدای یک یا چند روز از حقوق کتابداران استان در قالب طرح پویش بهار مهربانی جمع آوری شده بود.

 

استاندار خراسان رضوی در این مراسم ضمن تقدیر از اقدام فرهنگی و ارزشمند اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی در جمع آوری و ارسال اقلام فرهنگی به مناطق سیل زده از اجرای این طرح تشکر کرد.

 

علیرضا رزم حسینی همدردی و همراهی تمامی مردم کشور با آسیب دیدگان از سیل ویرانگر اخیر کشور را شاخصه برجسته ایران و ایرانی دانست. 

 

مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی نیز در این مراسم گفت: از ابتدای سال جاری و بعد از آسیبهای جدی که از سیل به مردم استانهای کشور تحمیل شد نهاد کتابخانه های عمومی کشور در طرحی با نام پویش بهار مهربانی و به جهت تکسین آلام و برگرداندن روحیه نشاط و امید در کودکان استانهای سیل زده اقدام به جمع آوری کتاب و اسباب بازی کرد.

 

حجت الاسلام علی اکبر سبزیان ادامه داد: در این طرح استان خراسان رضوی با عنوان استان معین مناطق سیل زده استان گلستان تعیین شد و در ابتدا دو کتابخانه سیار استان به همراه اقلام جمع آوری شده خیران و نیک اندیشان و هدایای خریداری شده از محل اهدای یک یا چند روز حقوق کتابداران استان، در مرحله دوم جمعی از کتابداران کتابخانه های عمومی استان و در مرحله سوم نیز اقلام جمع آوری شده از کتابخانه های عمومی به استان گلستان ارسال شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار