مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی گفت: همزمان با سفر رییس جمهور به آذربایجان‌غربی با حضور وزیر ورزش و جوانان 9 پروژه ورزشی افتتاح و کلنگ زنی خواهند شد.
کد خبر: ۷۴۷۱۰۸
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۸ 21 May 2019
افتتاح و کلنگ زنی ۹ پروژه ورزشی همزمان با سفر روحانی به آذربایجان‌غربی

به گزارش تابناک آذربایجان غربی عبدالله چمن‌گلی  در سفر رییس جمهور به استان، با حضور وزیر ورزش و جوانان، ۶ پروژه ورزشی شامل ورزشگاه ۶۰۰۰نفری فوتبال سلماس، سالن تیراندازی شهداء و زورخانه پوریای ولی خوی، سالن چند منظوره سرو ارومیه، سالن چند منظوره و محوطه سازی و دیوارکشی فیرورق افتتاح خواهند شد.

وی افزود: ورزشگاه ۶۰۰۰ نفری سلماس با اعتبار ۴۰۰ میلیارد ریال در مساحت ۲۸ هزار و ۲۰۰متر مربع، سالن تیراندازی شهداء با ۱۷میلیارد ریال اعتبار در مساحت ۱۰۳۰ مترمربع و زورخانه پوریای ولی در شهرستان خوی با ۵.۲ میلیارد ریال در مساحت  ۴۶۶مترمربع با حضور سلطانی‌فر به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی خاطرنشان کرد: در این سفر، سالن ورزشی چند منظوره سرو با اعتبار۸.۸ میلیارد ریال و در مساحت یک هزار و 800 مترمربع، سالن چندمنظوره فیرورق در مساحت ۱۸۰۰مترمربع و با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال و محوطه‌سازی و دیوارکشی محوطه 14 هکتاری مجموعه فرهنگی ورزشی ورزشگاه ۷ تیر شهرستان خوی به بهره برداری می رسد.

وی با اشاره به کلنگ زنی سه پروژه ورزشی در شهرهای شمالی استان، تصریح کرد: عملیات اجرایی سه سالن ورزشی طبقاتی در شهرهای چالدران، سلماس و ماکو با اعتبار ۸۰ میلیارد ریال و هر سالن در زیربنای ۹۰۰مترمربع در دو طبقه کلنگ زنی خواهد شد.

چمن گلی اظهار کرد: در مجموع 736 مکان ورزشی و 596 باشگاه خصوصی در سطح آذربایجان‌غربی وجود دارد که مردم در آن‌ها به فعالیت‌های ورزشی می‌پردازند و امیدواریم با افتتاح و بهره برداری از پروژه های نیمه تمام ورزشی در سطح استان سرانه فضای ورزشی را افزایش دهیم.

به گزارش فارس، ظهر فردا روحانی با همراهی وزیر ورزش و جوانان، وزیر نیرو، معاون وزیر جهاد کشاورزی، معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری وارد استان آذربایحان‌غربی خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار