فوتبال دوستان بوشهرمنتظرمعجزه مسئولین :
بوشهر: شاهین شهرداری بوشهر که به لیگ برتر صعود کرد، اما...
کد خبر: ۷۴۶۴۵۹
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۷:۳۸ 20 May 2019

 

بوشهر: شاهین شهرداری بوشهر که به لیگ برتر صعود کرد، اما...

به گزارش «تابناک بوشهر»؛ حالا با فروکش کردن بازار تبریک های مسئولان ریز و درشت بابت این صعود شیرین و عبور از شرایط هیجانی اخیر، بصورت رسمی اعلام شده که شهرداری نمی تواند در لیگ برتر تیمداری کند.

سخنگوی هیات مدیره باشگاه شاهین شهرداری بوشهر با اشاره به جلسه ای که روز شنبه با حضور شهردار، هیات مدیره باشگاه، اعضای شورا و کارشناسان مربوطه برگزار شده، اظهار داشت: به علت ممنوعیت هرگونه هزینه توسط نهادهای دولتی، عمومی و نهادهای وابسته در ورزش حرفه ای، متاسفانه  امکان تیمداری شهرداری بوشهر در لیگ برتر وجود ندارد.

پرویز عبدی پور ادامه داد: براین اساس، استفاده باشگاه شاهین از منابع مالی شهرداری در لیگ حرفه ای (لیگ برتر) امکان پذیر نمی باشد، از این رو می طلبد تا مسئولان راهکارهایی برای حضور این تیم پرطرفدار در لیگ برتر فراهم کنند.

در همین خصوص  عضو هیات مدیره باشگاه شاهین شهرداری بوشهر، ادامه تیمداری شهرداری در لیگ برتر را نیازمند رایزنی استاندار دانست.

وی در یادداشتی کوتاه با اشاره به صراحت قانون مبنی بر ممنوعیت تیمداری شهرداری در لیگ حرفه ای، نوشت: ولی نباید نا امید شد، معتقدم با توجه به اینکه اکثر  تیم های لیگ برتر به نوعی از دولت بودجه دریافت می کنند، بنابراین استاندار محترم می‌تواند در این قضیه ورود کرده و از حق طبیعی و قانونی مردم استان دفاع کند و مجوز لازم را جهت تیم داری شهرداری بگیرد.

وی ادامه داد: استانداری می‌تواند کمک مفید و موثری در گشودن راهی برای تیم داری شاهین باشید. فکر می‌کنم استاندار هم به این نکته مهم با توجه به خیل مشتاقان شاهین پی برده ، که شاهین تیمی هست که در هر بازی می‌تواند ده هزار نفر را به استادیوم ها بکشاند و دل بیشتر هم استانی ها را با پیروزی هایش شاد کند، از این رو ارزش رایزنی و مذاکره با مقامات بالادستی دارد و این می‌تواند از جمله وظایف فرهنگی ایشان جهت ایجاد شور و نشاط اجتماعی در جامعه و جلوگیری از آسیب های اجتماعی در بین جوانان و نوجوانان باشد.

گفتنی است لیگ برتر از نیمه دوم مردادماه آغاز می شود و فصل نقل و انتقالات باشگاهها نیز از 15 خرداد استارت می خورد، از این رو زمان برای تیم هایی مثل شاهین که نیازمند تغییرات بیشتری برای حضور در لیگ برتر هستند به سرعت می گذرد و باید زودتر وضعیت مالی آن تعیین تکلیف شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار