جشن های میلاد هشتمین ستاره آسمان ولایت و امامت
رئیس کانون جوانان رضوی آذربایجان شرقی از برگزاری جشن های میلاد هشتمین ستاره آسمان ولایت و امامت درهشتمین سال متوالی در استان آذربایجان شرقی خبر داد وافزود: برای استان آذربایجان شرقی افتخار است که همزمان با گرامیداشت دهه کرامت و میلاد باسعادت امام رضا(ع) هشتمین ستاره آسمان امامت و ولایت در هشتمین سال متوالی ، جشن‌های «زیر سایه خورشید» در آذربایجان شرقی را برگزار می نماید.
کد خبر: ۷۴۶۰۶
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۱ 10 August 2015

به گزارش تابناک تبریز سعید مطلبی ادامه داد: سفیران رضوی که متشکل از خادمان رضوی هستند برنامه‌های مختلفی را در نکوداشت دهه کرامت و همزمان با میلاد حضرت معصومه (س) تا روز میلاد علی‌‌‌بن‌ موسی‌الرضا(ع) با اجرای برنامه های مختلف فرهنگی در قالب طرح زیر سایه خورشید در استان آذربایجان شرقی اجرا خواهند کرد.

وی گفت: امسال نیز همچون هفت سال گذشته جشن های رضوی از 29 مرداد ماه تا 4 شهریور ماه سال جاری با حضور کاروان‌ خادمان حضرت ثامن اللحجج علی ابن موسی الرضا(ع) در شهرهای مختلف استان آذرابیجان شرقی آغاز خواهد شد.

مطلبی استقبال از خادمان آستان قدس، برگزاری نشست هماهنگی ستاد اجرایی با کاروان، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، عیادت از بیماران، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و دیگر مسئولان استانی و حضور در 11 شهرستان‌ استان آذربایجان شرقی، دیدار با ایتام و زندانیان و ... را از جمله برنامه‌های این کاروان دانست.

به گفته رئیس کانون جوانان رضوی آذربایجان شرقی یکی از مهمترین برنامه‌های کاروان «جشن بزرگ زیر سایه خورشید» در سنگ فرش چهار راه منصور با حضور مسئولان و عاشقان رضوی است که شب میلاد حضرت ثامن الحجج امام رضا(ع) بعداز نماز مغرب و عشاء برگزار خواهد شد.

یادآور می‌شود، برنامه‌های کانون فرهنگی جوانان رضوی آذربایجان شرقی از 29 مرداد تا 4 شهریور درشهرهای تبریز، باسمنج، سردرود، اهر، آذرشهر، ایلخچی، میانه، هریس، مرند، زرنق و کلوانق اجرا خواهد شد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :