مدیرعامل شرکت مخابرات منطقه کرمانشاه از هزینه صد میلیارد تومانی این شرکت جهت تقویت زیر ساخت‌های ارتباطی استان خبر داد.
کد خبر: ۷۴۵۸۸۹
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۴ 18 May 2019

مسیب قبادیان صبح امروز در نشست خبری که به مناسبت روز ارتباطات برگزار شد در جمع خبرنگاران گفت : امسال اتحادیه جهانی مخابرات بیشتر از گذشته به استاندارد سازی اهمیت می‌دهد و شعار سال مخابرات ، جهانی را مبنی بر کاهش فاصله و شکاف استاندارد سازی بین کشورها عنوان کرده است.

وی افزود : سال گذشته در راستای تقویت زیرساخت‌های ارتباطی مبلغ ۱۰۰ میلیارد تومان پروژه اجرا کردیم و در حوزه تلفن همراه تمرکز ما بر توسعه سایت نسل ۳ و ۴ و ۴.۵ بوده که همه شهرهای ما توسط این نسل‌ها پوشش داده شده است و همچنین طی سال گذشته ۳۰۰ کیلومتر فیبر نوری و 50 کافو نوری در سطح استان نصب شده است که این میزان فیبر جهت ارتقا سرعت داخل شهری و بین شهری صورت گرفته و سرعت ارتباط را بیش از گذشته فراهم کرده است.

قبادیان افزود : در تمام شهرهای استان ۶۰ لینک انتقال تجهیزات نصب شده که ظرفیت ترافیک بین شهری را بتوانیم افزایش دهیم و سال گذشته با توجه به سیاست حمایت از تولید داخلی پروژه‌ای در داخل کشور تعریف شد که بتوانیم طی آن تعرفه استفاده از اینترنت داخلی را کاهش دهیم و این سیاست باعث شد رشد داخلی ترافیک ما بیش از ۴ برابر افزایش یابد که به این ترتیب زمینه ترغیب و تشویق تولید کنندگان داخلی فراهم شد.

مدیرعامل شرکت مخابرات افزود : امسال ارتقا کیفیت خدمات جزو اولویت‌های ماست و به این منظور مرکز تماس را در ۲ سطح پاسخگویی ساده و کارشناسی تقسیم بندی کردیم و در حوزه طراحی اپلیکیشن‌های موبایل جزو ۱۰ استان برتر در کشور هستیم.

وی خاطرنشان کرد : تعداد مشترکین همراه اول استان ۳۴۳ هزار مشترک است که در جهت کاهش هزینه‌های چاپ قبوض تلفن همراه فقط ۱۸۰۰ نفر از این تعداد مشترک درخواست چاپ قبض را داشتند و مابقی توسط سیستم‌های الکترونیکی از جمله آب، تلفن بانک و … پرداخت می‌شود.

قبادیان در پایان توسعه پوشش آنتن دهی موبایل در مسیرهای جاده‌ای، روستاها و سایر نقاط را از دیگر برنامه‌های سالجاری این شرکت اعلام کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار