هوشنگ امیر احمدی، فردی که در روابط ایران و آمریکا طی سال‌های اخیر نقش آفرینی کرده و برخی هم به او لقب دلال دادند، در گفتگو با داوری در برنامه اتاق شیشه‌ای، تشکیل «نایاک» را کار ظریف می‌داند و معتقد است که ظریف خائن نیست، اما نادان است!
کد خبر: ۷۴۵۸۵۷
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۴ 18 May 2019

 نایاک، ظریف، اتفاقات ۸۸ و احمدی‌نژادی‌ها

تابناک / به گزارش برترین ها، عبدالرضا داوری از نزدیکان احمدی‌نژاد است او چند وقتی است در توئیتر فعال شده و یک برنامه ویدئویی هم دارد به نام «اتاق شیشه ای»، کلا احمدی نژادی‌ها انگار از طریق داوری می‌خواهند وارد برخی دالان‌های سیاست بشوند که البته ما با این بخش ماجرا کار نداریم.

 

نکته اینجاست که مهمان برنامه اخیر اتاق شیشه‌ای، هوشنگ امیر احمدی است، فردی که در روابط ایران و آمریکا طی سال‌های اخیر نقش آفرینی کرده و برخی هم به او لقب دلال دادند، در گفتگوی یک ساعت و بیست دقیقه‌ای او با داوری، جایی صحبت به ظریف و «نایاک» می‌رسد (نایاک یک سازمان حمایتی از ایرانی‌های مقیم آمریکاست)، امیر احمدی تشکیل «نایاک» را کار ظریف می‌داند و معتقد است که ظریف خائن نیست اما نادان است!

مساله این جاست که در «نایاک» افرادی چون شیرین عبادی، رضا مرعشی و...رفت و آمد دارند، یعنی در لایه‌هایی از سیاسیون «نایاک» خصوصا پس از حمایت از تحریم‌ها علیه ایران و مواضعی در حمایت حادثه‌سازان سال 88 سازمان محبوبی نیست، پس انتساب ظریف به آن سازمان یعنی متهم کردن او به حرکت علیه نظام!

 

نایاک، ظریف، اتفاقات ۸۸ و احمدی‌نژادی‌ها

 

تکلیف داوری و احمدی نژادی‌ها و حتی امیر احمدی مشخص است، چیزی که مشخص نیست این که لیلا زند از سران «نایاک» در گذشته با بقایی و مشایی و احمدی نژاد حشر و نشر داشته! ما که نفهمیدیم؟ شما اگر متوجه شدید به ما هم بگویید.

وزارت امور خارجه: اتهامات مغرضانه امیراحمدی ارزش پاسخ ندارد

پس از اظهارات امیر احمدی در برنامه اتاق شیشه‌ای، روابط عمومی وزارت امور خارجه  در واکنش به اظهارات بی اساس اخیر هوشنگ امیر احمدی اعلام کرد: متاسفیم که در جمهوری اسلامی ایران حمله به وزیر امور خارجه آنچنان حاشیه امنی برای برخی افراد با انگیزه های مشکوک ایجاد کرده است تا هر اتهام سخیفی را به نظام نسبت دهند.

روابط عمومی وزارت امور خارجه تصریح کرد: تمامی اتهامات و افتراهای نامبرده به وزیر امور خارجه و نظام آنچنان بی اساس و مغرضانه است که ارزش هیچ گونه پاسخگویی ندارد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار