یک تیم بدون طی کردن مراحل قانونی در لیگ برتر حضور داشت؛
کد خبر: ۷۴۵۷۸۳
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۹ 18 May 2019
دست نشان: راه سپیدرود ادامه دارد / امیدوارم پرسپولیس در آسیا هم مقام بیاورد

 

تابناک / سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت می‌گوید وضعیت ادامه همکاری او با سرخپوشان به مشخص شدن برنامه‌های فصل آینده از سوی مسئولان باشگاه بستگی دارد.

نادر دست نشان در گفت و گو با ایلنا درباره بازی پایانی لیگ هجدهم مقابل استقلال تهران اظهار داشت: بازی خیلی سختی بود، می‌دانستیم استقلالی‌ها با تمام اتفاقاتی که طی هفته گذشته برای آنها رخ داده بود و گلی که از نظر آنها مردود اعلام شده بود به دنبال برد هستند و حواشی بازی با صنعت نفت این بازی را تحت الشعاع قرار داده بود؛ آمادگی خیلی خوبی داشتیم تا بازی خوبی را انجام بدهیم اما دقایق ابتدایی بازی گل دریافت کردیم.

او در این باره که اعلام کرد ترکیب ذوب آهن تمرکز بازیکنان را بهم ریخت، گفت: فرقی نمیکرد که ذوب با چه سیستم و نفراتی بازی کند اما بچه‌ها احساس کردند که آن آرایش تیمی ذوب آهن توانایی بردن نفت را ندارد و دیدند که دو سه بازیکن اصلی حضور ندارند و همین روی آنها تاثیر گذاشت. این به اشتباه روی بچه‌ها اثر منفی گذاشت. دیدید در دقایق ابتدایی که بچه‌ها خیلی استرس داشتند و به سادگی گل خوردیم. بین دو نیمه با بچه‌ها صحبت کردیم و می‌شد که به بازی برگردیم اما دیگر دیر شده بود. شرایط خوبی داشتیم تا به گل‌های دیگری هم برسیم اما روز، روز بچه‌های ما نبود. ما در بازی‌های گذشته خیلی بهتر بودیم اما شاید اثر منفی اینکه شاید برخی بازیکنان برای اولین بار در آزادی بازی می‌کردند هم روی نتیجه هم تاثیرگذاشت. 

سرمربی سپیدرود در این باره که در نشست خبری بعد از بازی با استقلال به کدام تیم اشاره کرده بود که بازیکنانش بدون دریافت مجوز در مسابقات حضور داشتند، اظهار داشت: یک بازیکن نیست، یک مجموعه‌ای و یک تیمی بدون مراحل قانونی آمده و در لیگ بازی کرده است! همین امسال و لیگی که دو روز پیش به پایان رسیده است چنین اتفاقاتی افتاده است. بررسی کنید که کدام تیم است که بدون اینکه مدیرعامل قراردادی امضا کرده باشد بازیکنانش برای آن بازی کرده‌اند، تمام مدارک این تیم مشکل دارد. کار غیر قانونی انجام گرفته است و این را می‌دانم که چنین اتفاقی تا جایی که خبر داریم برای این تیم افتاده است. افرادی قراردادهای این تیم را امضا کرده‌اند که مسئولیتی در تیم ندارند و این جزو مسائلی است که فقط در فوتبال ایران شاهدش هستیم.

دست نشان در این باره که برای فصل آینده با سپیدرود قرارداد دارد عنوان کرد: قرارداد دارم اما باید منتظر ماند که شرایط به چه صورت پیگیری می‌شود. تا پایان فصل بعدی قرارداد دارم اما لازم است که مشخص شود تیم در دست کیست و چه مقدار می‌خواهد برای فصل بعدی هزینه کنند. امیدوارم مسائلی این‌چنینی را حل کنند تا مثل فصل گذشته شاهدش نباشیم چون اگر شرایط پابرجا باقی بماند طبیعتا نمیتوان کاری کرد.

نادر دست نشان در این باره که دستمزدش در لیگ هجدهم را به صورت کامل دریافت کرده یا خیر گفت: قرارداد ما چیزی نیست که زیاد باشد و به دنبال آن باشیم. ما بیشتر دنبال این بودیم که این تیم را نجات بدهیم. این را همه مسئولان و مردم خوب رشت می‌دانند. قراردادم توسط آقای بیات نوشته شده و بحث قراردادی نداشتم. دوست داشتم به تیم مردمی و ریشه دار سپیدرود کمک کنم.

سرمربی سرخپوشان در این باره که احتمال دارد سپیدرود به سرنوشتی همانند داماش دچار شود گفت:‌ فکر نمی‌کنم اینطور شود. داماش اتفاقا الان خیلی هم قوی است و زندگی‌اش را ادامه می‌دهد. همه دیدند که در پلی آف چقدر هوادار داشت و آماده صعود به لیگ یک بود که یک اشتباه تمام سرنوشت آنها را بهم زد. راه سپیدرود ادامه دارد؛ شهر رشت و طرفدارانش عاشق‌تر از آن هستند که اگر از لیگ برتر به لیگ یک سقوط کنند تیمشان را رها کنند. عاشقانه تیم را حمایت می‌کنند چون با آن زندگی می‌کنند. سپیدرود فعالیت خوبی خواهد داشت اما برای موفق شدن فقط حرف زدن کافی نیست و امیدواریم که عمل هم بشود. شکست هم یک سرِ رقابت است و ممکن است روزی شما بازنده باشید اما بازنده ماندن خطاست که سپیدرود اینگونه نیست و مطمئنا روزی به سطح اول فوتبال ایران برمی‌گردد.

دست نشان درباره قهرمانی پرسپولیس در لیگ هجدهم گفت: به آقای برانکو و خانواده پرسپولیس تبریک می‌گویم؛ برای سومین سال به این عنوان دست پیدا کرده‌اند و مهم است، امیدوارم که بتوانند در آسیا هم مقام بیاورند. به هر حال تیم‌هایی مانند استقلال، پرسپولیس، سپاهان، ذوب آهن و تراکتورسازی تیم‌هایی هستند که همیشه از خودشان انتظار قهرمانی دارند. کمتر از قهرمانی عدم موفقیت برای آنها است. امیدوارم که این تیم‌ها در آسیا قهرمان شوند تا پرچم ایران با بالا ببرند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار