تابناک / دکتر جمالی نژاد رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور با صدور پیامی فرارسیدن27اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی را به تمامی فعالان و دست اندرکاران عرصه ارتباطات و روابط عمومی به ویژه خانواده بزرگ مدیران و کارکنان روابط عمومی شهرداری های سراسر کشور تبریک گفت و برخی انتظارات از روابط عمومی های حوزه مدیریت شهری را یادآوری نمود.
کد خبر: ۷۴۵۵۹۰
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۸ 17 May 2019

پیام دکتر جمالی نژاد رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور به مناسبت 27 اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی

 

تابناک / دکتر جمالی نژاد رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور با صدور پیامی فرارسیدن27اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی را به تمامی فعالان و دست اندرکاران عرصه ارتباطات و روابط عمومی به ویژه خانواده بزرگ مدیران و کارکنان روابط عمومی شهرداری های سراسر کشور تبریک گفت و برخی انتظارات از روابط عمومی های حوزه مدیریت شهری را یادآوری نمود.

به گزارش روابط عمومی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور،‌ متن پیام دکتر مهدی جمالی نژادبه این شرح است :

فرارسیدن 27 اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی را به تمامی فعالان و دست اندرکاران عرصه ارتباطات و روابط عمومی به ویژه خانواده بزرگ مدیران و کارکنان روابط عمومی شهرداری های سراسر کشور تبریک عرض می نمایم و امیدوارم این فعالان عرصه ارتباطات در حوزه مدیریت شهری ضمن تجهیز خود به آخرین دانش های این عرصه و رعایت مباحث تکنیکی و اخلاقی عرصه ارتباطات؛ در کنار سایر دست اندرکاران مدیریت شهری و رسانه ها ضمن اطلاع رسانی سریع، صحیح و به موقع برنامه ها و اقدامات به افکار عمومی، زمینه پاسخگو نمودن مدیریت شهری را نیز به نحو مطلوبی فراهم و آن را تقویت نمایند.

روابط عمومی شهرداری ها به عنوان حلقه ارتباطی میان شهروندان، گروه ها و سازمان ها با مدیریت شهری؛ وظایف عمده ای در زمینه اطلاع رسانی برنامه ها و اقدامات به افکار عمومی، مشخص نمودن نیازهای جامعه از مدیریت شهری و انتقال آنها به مدیران شهری به منظور لحاظ شدن در تصمیم گیری ها و سیاستگذاری ها و پاسخگو نمودن شورا و شهرداری به انتظارات شهروندان و پرسشهای رسانه ها و صاحب نظران دارد تا در نهایت ضمن جلب اعتماد افکار عمومی و اقناع علمی شهروندان و پرهیز از ایجاد توقعات کاذب، بستر لازم برای مشارکت شهروندان در برنامه های شهرداری را به نحو مناسبی فراهم نماید.

خوشبختانه در سالهای اخیر با فعالیتهای مختلف روابط عمومی شهرداری ها، جایگاه آنها در عرصه مدیریت شهری و در نظام ارتباطی کشور تثبیت شده است ولی با توجه به افزایش وظایف شهرداریها نسبت به گذشته و به تبع آن انتظارات مختلف شهروندان از مدیریت شهری و همچنن متحول شدن فضای ارتباطی و اطلاع رسانی به دلیل پیشرفت های چشمگیر در عرصه ارتباطات و فناوری اطلاعات؛ ضرورت دارد روابط عمومی شهرداری ها با برنامه ریزی های دقیق و در عین حال کاربردی بیش از پیش خود را با این تحولات سازگار نمایند تا رسالت مهم خود را در زمینه تقویت سرمایه اجتماعی و ایجاد و تقویت اعتماد شهروندان به مدیریت شهری انجام دهند..

حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامي به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی بیانیه‌ مهم و راهبردی گام دوم انقلاب را صادر فرمودند که در آن به موضوع"امید" توجه خاصی داشتند. بنابراین از روابط عمومی شهرداریها انتظار می رود ضمن بازنگری جایگاه کنونی خود با برنامه ها و اقدامات اصولی و حرفه ای و درنظرگرفتن پیوست های رسانه ای برای اقدامات مدیریت شهری، ضمن ناامید نمودن دشمنان انقلاب و ملت ایران، همگام با سایر بخش های شهرداری زمینه تحقق توصيه هاي هفت گانه مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم را فراهم سازند."

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار