رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد خبر داد؛
رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: برنامه نظام ارجاع در ۴۰ درصد مناطق زیر پوشش خراسان رضوی اجرایی شده است.
کد خبر: ۷۴۵۳۰۸
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۴ 16 May 2019

به گزارش تابناک رضوی، محمدرضا دارابی با بیان این مطلب اظهار کرد: در حال حاضر برنامه نظام ارجاع در ۴۰ درصد مناطق زیر پوشش استان خراسان رضوی اجرایی شده است و تلاش می‌شود تا پایان سال به پوشش ۱۰۰ درصدی برسد.

 

وی افزود: مدیریت راهبری منطقه یک کشور در خصوص اجرای طرح نظام ارجاع شامل استان‌های خراسان رضوی، شمالی، جنوبی و سیستان و بلوچستان بر عهده دانشگاه علوم پزشکی مشهد گذاشته شده است که اگر نتوانیم این برنامه را به شکل کامل در سطح یک اجرایی کنیم به طور حتم در سطوح بعدی نیز نمی‌توان انتظار موفقیت داشت.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: برنامه نظام ارجاع از برنامه‌های اولویت دار وزارت بهداشت محسوب می‌شود و مدیران شبکه‌های بهداشت و درمان باید به طور جدی به این برنامه نگاه کنند و تلاش شود بر اساس برنامه ریزی تا نیمه خرداد پرونده سلامت الکترونیک برای تمامی جمعیت زیر پوشش تشکیل و وارد مرحله اجرایی شود.

 

دارابی تصریح کرد: بر این اساس برنامه زمان بندی شده به منظور اجرای برنامه نظام ارجاع و پرونده سلامت الکترونیک به تمامی دانشگاه و دانشکده‌ها ابلاغ و روند اجرای آن رصد می‌شود تا اشکالات کار رفع و خللی در روند اجرایی شدن برنامه ایجاد نشود.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد تاکید کرد: با اجرای برنامه‌های فرهنگ سازی و اطلاع رسانی می‌توان ضمن افزایش مشارکت مردم، روند اجرای برنامه را نیز تسهیل بخشید.

 

وی خاطر نشان کرد: بر اساس برنامه زمان بندی شده، تشکیل پرونده سلامت الکترونیک که سطح یک برنامه نظام ارجاع محسوب می‌شود تا نیمه خرداد در مناطق زیر پوشش دانشگاه اجرایی می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار