در کلیپ پخش شده تعدادی از پروژه های حیاتی ، مهم و در حال اجرا به نمایش گذاشته شده است و آنگونه که مشخص است همسو با سیاست های دولت ،تاکید بر اتمام پروژه های نیمه تمام مورد نظر بوده است.
کد خبر: ۷۴۵۱۳۷
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۱ 15 May 2019
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، بزرگترین و در عین حال محرومترین حوزه استان کهگیلویه و بویراحمد مربوط به چهار شهرستان ، کهگیلویه ، بهمئی ، چرام و لنده است که میزان محرومیت در همین چهار شهرستان هم به میزان قابل توجهی متفاوت است. با توجه به تحلیل ها و نظرات بیان شده طی سال های اخیر ، عمده عقب ماندگی این بخش از استان به دلیل بی توجهی های زیاد در تعریف و اجرای زیرساخت ها بوده است ، به گونه ای که نبود زیر ساخت باعث عدم سرمایه گذاری مهم و اشتغالزا و نهایتا مهاجرت بی رویه شده است.
چند سالی است این عقب ماندگی ها مورد توجه قرار گرفته است و تلاش هایی برای جدا کردن کهگیلویه از واژه محرومیت شروع شده است که عمده ی این تلاش ها در حوزه پروژه های زیرساختی مانند جاده ، سد ، تامین آب شرب و کشاورزی ، گازرسانی ، معدن و  .... بوده است.
هر چند نمی توان گفت این پروژه ها به فوریت کهگیلویه را از این عقب ماندگی چندین ده ساله رها خواهد کرد اما می توان امیدوار بود با در اولویت قرار گرفتن این منطقه در برنامه ریزی های مسئولان توازن توسعه ای در کل استان برقرار شود.
از طرف دیگر برخی پروژه های تعریف شده و در حال اجرا را می توان نقطه امیدوار کننده ای در توسعه منطقه دانست که در صورت به بهره برداری رسیدن هر کدام از این پروژه ها ، بخش یا بخش های زیادی از این منطقه دچار تغییراتی عمده خواهد شد و به نظر می رسد اولویت کنونی نزد تیم مدیریتی استان ، تکمیل و به سرانجام رساندن این پروزه ها است، چیزی که صفحه اینستاگرامی استاندار سعی کرده است آن را به دید مخاطبان بنمایاند.
بنابراین گزارش ، صفحه اینستاگرامی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با انتشار کلیپی از مهمترین پروژه های در دست اجرای حوزه کهگیلویه ، سعی کرده است واقعیاتی از این روزهای اقدامات را به تصویر بکشد.
در کلیپ پخش شده تعدادی از پروژه های حیاتی ، مهم و در حال اجرا در یکی از شهرستان های چهارگانه یعنی کهگیلویه به نمایش گذاشته شده است و آنگونه که مشخص است همسو با سیاست های دولت ،تاکید بر اتمام پروژه های نیمه تمام مورد نظر بوده است.
هر چند در چهار شهرستان کهگیلویه ، بهمئی ، چرام و لنده پتانسیل های بسیار بالایی برای رونق بخشیدن به فضای کسب و کار و توسعه و اشتغال وجود دارد اما عدم برنامه ریزی ها و پیگیری های مناسب در دوره های مختلف و بالا بودن محرومیت در این مناطق رساندن چهار شهرستان به جایگاه واقعی را منوط به تلاش های بیشتر و همکاری و هماهنگی های افزونتر ، گروه های سیاسی و نخبگان این منطقه کرده است.
به هر جهت باید امیدوار بود با همکاری و هماهنگی سیاسیون با نمایندگان مردم در مجلس و استانداران در حال و آینده ، محروم ترین حوزه کهگیلویه و بویراحمد بتواند جایگاه تاریخی و واقعی خود را پیدا کند.
 
کلیپ انتشاری صفحه اینستاگرامی استاندار
 
دانلود
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار