فرماندار اهواز گفت: غرفه شهدا و تفال به جایگاه و وصیت شهدا یکی دیگر از نکات مثبت سیزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت خوزستان است.
کد خبر: ۷۴۴۶۹۰
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۱ 14 May 2019

جمال عالمی‌نیسی در حاشیه بازدید از سیزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت خوزستان اظهار کرد: برگزاری نمایشگاه قرآن و عترت در ماه مبارک رمضان، قابل توجه و تقدیر است چراکه رمضانماه تلاوت قرآن، نزدیکی به خدا و خودسازی است.

وی تصریح کرد: همان طور که انسان به غذای جسم نیاز دارد، نیازمند غذای روح نیز هست و غذای روح قرآن است. در باور مردم روایتی هست که معتقدند اگر می خواهید با خدا حرف بزنید نماز بخوانید و اگر می خواهید خداوند با شما سخن بگوید؛ قرآن بخوانید.

عالمی‌نیسی خاطرنشان کرد: اهمیت جایگاه قرآن به غیر از اینکه معجزه پیامبر خدا(ص) بوده؛ این است که تمام ارکان اسلام نیز در قرآن بیان شده است.

وی با بیان این که تلاوت قرآن مجید از بعد معنوی و ارتباط با خدا جایگاه خاصی دارد تاکید کرد: برگزاری نمایشگاه قرآن و عترت در بحث کیفی و کمی خوب بوده است. یکی از نکات قابل توجه این نمایشگاه، وجود غرفه ها و کتاب های متنوع برای نونهالان و کودکان است.

فرماندار اهواز با اشاره به این که قرآن اُم الخطاب کیفیت و معنویت است افزود: غرفه شهدا و تفال به جایگاه و وصیت شهدا یکی دیگر از نکات مثبت این نمایشگاه است. تعداد موسسات شرکت کننده نیز درخور توجه است.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار