حجت الاسلام سید کاظم موسوی، شامگاه دوشنبه در همایش صیانت از حرمت ماه مبارک رمضان که در سالن همایش های شهر شیراز برگزار شد، با اشاره به اینکه بیان و تفکرات امام از ساختار های غربی نبود، اظهار داشت: ساختار حکومت کشور ایران، اسلامی است، قطعا فرمایش های امام(ره)در تبیین جایگاه مسئولان بسیار مقدس است، هر کدام از مسئولان باید در خدمت گزاری، تعهد داشته باشند.
کد خبر: ۷۴۴۶۰۹
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۸ 14 May 2019

تابناک فارس به نقل از حوزه: حجت الاسلام سید کاظم موسوی، در همایش صیانت از حرمت ماه مبارک رمضان که در سالن همایش های شهر شیراز برگزار شد، با اشاره به اینکه بیان و تفکرات امام از ساختار های غربی نبود، اظهار داشت: ساختار حکومت کشور ایران، اسلامی است، قطعا فرمایش های امام(ره)در تبیین جایگاه مسئولان بسیار مقدس است، هر کدام از مسئولان باید در خدمت گزاری، تعهد داشته باشند.

وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) می فرماید مسئولان در نظام مقدس اسلامی اگر در جهت ایجاد حکومت جهانی حضرت حجت(عج) حرکت نکنند، خائن و خطر ساز هستند، حتی اگر به مردم خدمت کنند، افزود: اگر مسئولی در جایگاه خود به دو فریضه امر به معروف و نهی از منکر را عمل نکند و به آن معتقد نباشد، طبق فرمایش امام(ره) خائن است حتی اگر خدمت رسانی کند، لذا همه بدر هر جایگاهی که هستیم چشم خود را بر روی خلاف شرع نبندیم.

رئیس کل دادگستری فارس با تاکید بر اینکه جای برخی معروف ها و منکرها عوض شده است، بیان داشت: در تبیین معروف و منکر کوتاهی صورت گرفته است، در واقع نباید نوع برخورد دین گریزی به وجود بیاورد.

حجت الاسلام موسوی به حمایت حقوقی از آمران به معروف و نهی از منکر اشاره و خاطرنشان کرد: در قوه مقننه قانونی برای حمایت از آمران به معروف تصویب شده است، مجموعه دادگستری با قوت از اقدامات مشروع قانونی که آمران و ناهیان دارند حمایت می کند.

وی در پایان با اشاره به دیدار اخیر خود با آیت الله العظمی مکارم شیرازی ابراز کرد: ایشان از شکسته شدن حریم ها گله مند بودند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار