کد خبر: ۷۴۳۳۶۰
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۵ 11 May 2019
به گزارش روابط عمومی مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان سمنان در گرامیداشت هفته هلال احمر دکتر سیدمجتبی اکرم مدیر درمان تأمین اجتماعی سمنان با دکتر حسن شکرالهی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان دیدار و گفتگو کردند.
در این دیدار که با حضور معاون درمان تامین اجتماعی سمنان، رئیس دفتر اسناد پزشکی و کارشناسان ستاد مدیریت درمان استان همراه بود دکتر سیدمجتبی اکرم با قدردانی از تلاش شبانه روزی مسئولین و اعضاء داوطلب جمعیت هلال احمر استان، نقش محوری هلال احمر در زمینه ی خدمت رسانی در مواقع بحران را شایسته ی تقدیر عنوان کرد و افزود: فعالیت این مجموعه توانمند در یاری رسانی به همنوعان امری خداپسندانه و بسیار ارزشمند می باشد.
وی با اشاره به وقایع روی داده در ابتدای سالجاری اظهار داشت: اعتماد مردم به این مجموعه باعث شده است تا هلال احمر بتواند در ایفای نقش امدادی و خدمت رسانی خود موفق باشد.
دکتر حسن شکرالهی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان نیز ضمن بیان مختصری از اهم اقدامات انجام شده توسط این جمعیت در امدادرسانی به استانهای سیل زده اظهار داشت: تلاش این مجموعه محدود به زمان و مکان خاصی نبوده و هر زمان و هرکجا که نیاز باشد هلال احمر وظایف خود را به خوبی ایفا می نماید. وی با اشاره به مردم نهاد بودن این مجموعه   اظهار داشت: هلال احمر متعلق به همه مردم بوده و در خدمات و ماموریت‌های خود ، فراتر از نگاه به قومیت، مذهب و اعتقادات افراد عمل می‌کند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار