معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی کردستان گفت: عصر روز گذشته در یکی از مناطق حاشیه شهر سنندج در درگیری برادری با خواهرانش هر دو خواهر به قتل رسیدند.
کد خبر: ۷۴۳۰۲۰
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۳ 09 May 2019

به گزارش تابناک رضوی، عبدالله فاتحی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در سنندج، اظهار کرد: در درگیری خانوادگی که بین دو خواهر و برادرشان که عصر دیروز در ناحیه منفصل شهری نایسر شکل گرفت دو نفر به قتل رسیدند.

 

وی خاطرنشان کرد: عصر روز گذشته در یکی از مناطق حاشیه شهر سنندج یک برادر با دو خواهر خود درگیر که در این درگیری هر دو خواهر به قتل رسیدند.

 

بیشتر بخوانید:

قتل اشتباهی برادر به جای شکار گراز

قتل ۷ نفر به خاطر ۶۱ متر اختلاف ملکی

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی کردستان با بیان اینکه قاتل که برادر مقتولان است پس از دستگیری اعتراف کرده است، گفت: در این اعتراف گفته که یکی از آنها را خفه کردهو دیگری را با ضربات چاقو به قتل رسانده است.

 

فاتحی در مورد جزئیات این مهم خاطرنشان کرد: پس از تماس همسایه‌ها با پلیس ۱۱۰ بلافاصله ماموران کلانتری ۱۸ ناحیه منفصل شهری نایسر در محل حاضر شدند.

 

وی عنوان کرد: ماموران کلانتری ۱۸ پس از بازسازی صحنه، برادر را به اتهام قتل دستگیر کردند.

 

به گفته وی، قاتل ضمن اعتراف به قتل علت این اقدام خود را اختلافات خانوادگی و مشاجره لفظی میان خواهرانشان عنوان کرده است.

 

وی با بیان اینکه سن مقتولین ۲۲ و ۳۴ سال است، گفت: تحقیقات تکمیلی در این زمینه ادامه دارد و با حضور قاضی کشیک و بازسازی صحنه جرم قاتل که ۳۷ سال سن دارد با حکم قاضی روانه زندان شد.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
امیر
|
-
|
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۱
این خبر چه ربطی به خراسان ضوی داشت....
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار