مدیر کل امور فرهنگی دانشگاه فرهنگیان مطرح کرد:
مدیر کل امور فرهنگی دانشگاه فرهنگیان گفت: دست‌اندرکاران معاونت فرهنگی به بسترسازی برای فعالیت‌های ارزشمند فرهنگی بپردازند.
کد خبر: ۷۴۰۹۷۵
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۹ 04 May 2019

 سید کامران میر معینی مدیر کل امور فرهنگی و اجتماعی دانشگاه فرهنگیان گفت: دانشگاه فرهنگیان به عنوان خط مقدم تربیت معلم در کشور، ماموریت تربیت معلمان مورد نیاز سیستم آموزش و پرورش کشور و نظام تعلیم و تربیت را بر عهده دارد.

وی افزود: در کنار آموزش و دانش‌های تخصصی مباحث فرهنگی و مهارتی از اولویت‌های خاصی برخوردار هستند.

میر معینی بیان کرد: دانشجویان باید محور اصلی فعالیت‌های فرهنگی باشند و دست‌اندرکاران معاونت فرهنگی به بسترسازی برای فعالیت‌های ارزشمند فرهنگی بپردازند.

مدیر کل امور فرهنگی و اجتماعی دانشگاه فرهنگیان با اشاره به اختتامیه بیست و نهمین جشنواره فرهنگی، اجتماعی دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان، افزود: در بخش مقدماتی این جشنواره هزار و ۹۷ نفر شرکت کرده اند که از این تعداد ۱۰۸ نفر به مرحله کشوری راه یافتند.

وی با توجه به اینکه این جشنواره در سه بخش ادبی، نرم افزار و پژوهشی برگزار شد، بیان کرد: بخش ادبی شامل قصه گویی، نمایشنامه نویسی، سخنوری، شعر، داستان نویسی و فیلمنامه نویسی، بخش پژوهشی و نرم افزار هم در رشته‌های مقاله نویسی، تلخیص کتاب، تولید نرم افزار، تولید اپلیکیشن و کانال شبکه مجازی قرآنی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار