رییس سازمان فاوا شهرداری یزد تأکید کرد:
رییس سازمان فاوا شهرداری یزد گفت: تحقق اهداف توسعه‌ای یزد و جذب مشارکت فعال شهروندان در این مهم مستلزم هوشمندسازی خدمات شهرسازی به‌ صورت شهروند محور است.
کد خبر: ۷۳۹۸۳۴
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۶ 30 April 2019

«مسعود تاج آبی» در نشستی که با هدف هوشمند سازی سامانه های شهرداری یزد در راستای ارتقاء استاندارهای زندگی شهروندان و با مدیران و کارشناسان سازمان نظام مهندسی یزد برگزار شده است، اظهار کرد:‌ ما هیچ راهی جز هوشمندسازی سامانه‌های شهرداری به ویژه خدمات شهرسازی به‌ صورت شهروند محور و سلف‌ سرویس نداریم، از این رو در مسیر تحقق شهر هوشمند و سیاستگذاری های کمیسیون شهر هوشمند شهرداری یزد و سازمان فاوا اقدام به ارائه ساز و کارهای هوشمند سازی خدمات شهرسازی به ویژه صدور پروانه ساختمانی و استعلام ها از شهرداری نموده است .

وی افزود: مورد انتظار است در آینده نزدیک شهروندان بتوانند خدمات مربوط شهرداری از خارج از شهرداری و در محل کار و یا منزل انجام دهند، بر این اساس شهروند می تواند شخصاً و بدون مراجعه به ساختمان شهرداری یا دفاتر خدمات الکترونیکی و صرفاً از طریق وب سایت خدمات شهرسازی شهرداری یزد به نشانی اینترنتی esup.yazd.ir/ugp تمامی خدمات حوزه شهرسازی و معماری مانند صدور پروانه، استعلام‌ها و دیگر گواهی‌های مرتبط به آن را دریافت کنند .

رییس سازمان فاوا شهرداری یزد گفت: ممکن است برخی از شهروندان دانش و مهارت لازم در این خصوص را نداشته باشند، از این رو آن دسته از شهروندان می‌توانند از دفاتری مانند دفاتر الکترونیک، شرکت‌های کارگزاری و یا افراد متخصص استفاده کنند .

تاج آبی تصریح کرد: شهرداری یزد اولین شهرداری است که می تواند این مهم را با همکاری دستگاه های خارج شهرداری به ویژه نظام مهندسی انجام دهد که در این مسیر نقش سازمان فاوا برای پیاده سازی این طرح و تامین زیر ساخت های لازم بسیار مهم است .

این مسئول در پایان خاطرنشان کرد: توسعه اقتصاد پایدار شهری، ارتقاء کیفیت خدمات و ارتقاء استانداردهای زندگی شهروندان و آماده کردن شهروندان برای زندگی در جامعه اطلاعاتی از اهداف شهر هوشمند محسوب می شود .

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار