یکی از اهداف این گردهمایی را تجدید عهد و پیمان با آرمان‌های امام خمینی(ره)، مقام معظم رهبری و شهدای والامقام عنوان کرد و گفت: آیت الله حسینی بوشهری، نائب رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه و عضو مجلس خبرگان رهبری در این گردهمایی سخنرانی خواهد کرد.
کد خبر: ۷۳۸۶۱۲
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۰ 27 April 2019

امام جمعه موقت ساری از برگزاری گردهمایی بزرگ علما و روحانیان مازندران با سخنرانی آیت الله حسینی بوشهری، در ساری خبر داد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران، حجت الاسلام محمد قاسمی، امام جمعه موقت ساری امروز در جمع خبرنگاران از برگزاری گردهمایی بزرگ علما و روحانیان استان در ساری خبر داد.

وی با بیان این که این گردهمایی به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان از سوی دفتر نماینده ولی فقیه در مازندران برگزار خواهد شد، افزود: این گردهمایی  روز پنجشنبه ۱۲ اردیبهشت با حضور علما، ائمه جمعه، جماعات، مبلغان و روحانیت استان مازندران  در مصلای امام خمینی(ره) شهرستان ساری برگزار می شود.

حجت الاسلام قاسمی، یکی از اهداف این گردهمایی را تجدید عهد و پیمان با آرمان‌های امام خمینی(ره)، مقام معظم رهبری و شهدای والامقام عنوان کرد و گفت: آیت الله حسینی بوشهری، نائب رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه و عضو مجلس خبرگان رهبری در این گردهمایی سخنرانی خواهد کرد.

امام جمعه موقت ساری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نقش روحانیت در جامعه اسلامی گفت: علما و روحانیان همواره مدافع حقیقی دین و ارزش های اسلامی در جامعه بوده اند.

وی، روحانیت را حافظ ارزش های انقلاب اسلامی دانست و بیان داشت: این قشر اثرگذار جامعه در چهار دهه اخیر همواره در دفاع از انقلاب و دستاوردهای نظام اسلامی با همه توان خود تلاش کرده است.

حجت الاسلام قاسمی با بیان این که دشمنان همواره از نقش اثرگذار روحانیت در جامعه دینی عصبانی و هراسان بوده اند، افزود: روحانیت با بصیرت و انقلابی چه در قبل و چه بعد از پیروزی انقلاب با اقتدار در برابر انحراف ها و کج روی ها ایستادگی کرده اند.

امام جمعه موقت ساری با بیان این که روحانیت طلایه‌داران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند، ادامه داد: به همین منظور گردهمایی امسال با عنوان طلایه داران تبلیغ و گام دوم انقلاب برگزار می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار