سرپرست روابط عمومی شورای شهر مشهد خبر داد؛
سرپرست روابط عمومی شورای شهر مشهدمقدس گفت: همزمان با هفته شوراها، بخشی از مفاهیم منشور حقوق شهروندی مشهد از طریق تبلیغات محیطی،شبکه های اجتماعی و بیلبوردهای شهر اکران خواهد شد.
کد خبر: ۷۳۸۴۲۰
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۰ 27 April 2019

به گزارش تابناک رضوی، سید حسین احمدنژاد، سرپرست روابط عمومی شورای شهر مشهد با بیان اینکه پژوهش و تدوین منشور حقوق شهروندی و شهرنشینی یکی از اقدامات شاخص شورای پنجم مشهد بوده که از ابتدای فعالیت خود با جدیت آن را پیگیری نموده است، اظهارکرد: همزمان با هفته شوراها، با شعار «شورای شهر صدای مردم مشهد»، بخشی از مفاهیم این منشور با هدف آگاهی‌بخشی شهروندان از طریق تبلیغات محیطی و شبکه های اجتماعی اکران خواهد شد.

احمدنژاد با بیان اینکه شورای پنجم شهر مشهد بدنبال یک مدل اجرایی برای پیاده‌سازی حقوق شهروندی است، گفت: آگاهی شهروندان نسبت به حقوق خود، لازمه اجرایی شدن این طرح است که در گام نخست، شورای شهر اقدام به شکلگیری پویش یاد شده نموده است.

سرپرست روابط عمومی شورای شهر مشهد خاطرنشان کرد: منشور حقوق شهروندی که طی یک سال اخیر تدوین شده، مدلی مکتوب از نوع مطالبه و تعامل شهروندان و مدیریت شهری است.

احمدنژاد همچنین تصریح کرد: در آینده روی مفهوم آگاهی‌بخشی شهروندان نسبت به منشور حقوق شهروندی و شهرنشینی باید کارهای بیشتری انجام شود تا این حقوق به یک مطالبه عمومی از مدیریت شهری تبدیل شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار