رئیس شورای اسلامی شهر مشهدمقدس در همایش «من یک سپاهی‌ام»:
رئیس شورای اسلامی شهر مشهدمقدس گفت: اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف، از امنیت مرزها گرفته تا عقبه های استراتژیکی که در منطقه ایجاد شده‌اند، خدمات ارزنده‌ای ارائه کرده که جامعه از بخشی از آنها بی اطلاع است. 
کد خبر: ۷۳۷۸۶۲
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰ 24 April 2019

به گزارش تابناک رضوی، محمدرضا حیدری در همایش من یک سپاهی‌ام، با بیان اینکه شورای شهر مشهد همانند سایر اقشار جامعه موضع خود را در قبال اقدام خبیثانه دولت آمریکا نسبت به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام و آن را محکوم نموده است، اظهارکرد: آمریکایی‌ها براساس تحلیلی اشتباه و داده های نادرستی که از داخل ایران استنباط کرده بودند، سپاه پاسداران را در لیست تروریست‌ها قرار دادند تا بدین‌ترتیب موجب ایجاد شکاف و افتراق در داخل کشور شوند.

حیدری افزود: این اقدام دولت آمریکا کارکردی مخالف اهداف پیش‌بینی شده داشت و تمامی عناصر و دستگاه‌های کشور، اعم از دولت، مجلس، قوه قضاییه و جریان های سیاسی از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حمایت کردند و سرمایه‌ اجتماعی ارزشمندی برای این نهاد قانونی شکل گرفت.

وی در ادامه با اشاره به لزوم بهره‌گیری از این ظرفیت اجتماعی ایجاد شده، گفت: در چنین فضایی میتوان باب گفتگو میان سپاه و نخبگان فرهنگی، سیاسی و اجتماعی با هرگرایشی ایجاد کرد تا موجب تثبیت و نهادمند کردن این سرمایه اجتماعی شود.

حیدری همچنین گفت: بدون شک حمایت همه‌جانبه آحاد مردم ایران از سپاه پاسداران، ظرفیت بسیار بی‌نظیری برای تداوم گام دوم انقلاب و رویکردهای آرمانگرایانه‌ای است که مقام معظم رهبری به آنها اشاره کرده‌اند.

رئیس شورای شهر مشهد با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف، از امنیت مرزها گرفته تا عقبه های استراتژیکی که در منطقه ایجاد شده‌اند، خدمات ارزنده‌ای ارائه کرده که جامعه متاسفانه از بخش هایی از آنها بی اطلاع است تصریح کرد: این اقدامات دستاوردهای بسیاری داشته که مقابله با داعش و برچیدن آنها از کشورهای همسایه، از جمله دستاوردهای همین عقبه استراتژیک است.

حیدری تاکید کرد: در شرایط کنونی کشور که دشمن فشارهای مختلفی به مردم و نظام جمهوری اسلامی وارد می‌کند، حفظ و تداوم انسجام درونی، یکی از ضرورت های جامعه محسوب می‌شود. هدف آمریکایی‌ها از چنین فشارهای بی‌سابقه‌ای تقابل مردم با حکومت است ولی بار دیگر با این تلقی اشتباه شکست خواهند خورد.

 

وی در پایان گفت: به فضل خداوند، ملت  غیور ایران این دوران سخت و دشوار را پشت سر خواهند گذاشت و موجب سرفرازی ایران اسلامی خواهند شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار