در نشست هم اندیشی نخبگان, معتمدین، علما، احزاب، سمن ها و برگزیدگان استان مطرح شد
استاندار سیستان و بلوچستان گفت: ارزش ها در انحصار گروه خاصی نیست و متعلق به همه مردم می باشد و باید همه گروهها, اقوام و قومیت ها به اندازه تلاش ,توانمندی و آگاهی که نسبت به مسائل اجتماعی دارند؛ بر مدار قانون مداری در توسعه استان نقش ایفا نمایند.
کد خبر: ۷۳۷۴۶۰
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۳ 23 April 2019

به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان احمدعلی موهبتی در نشست هم اندیشی نخبگان, معتمدین، علما، احزاب، سمن ها و برگزیدگان استان که با حضور معاون سیاسی وزیر کشور, معاونین استاندار و شماری از مدیران ستادی استانداری و دستگاههای اجرایی استان تشکیل شد، بیان داشت: توسعه سیاسی, ستون توسعه همه جانبه می باشد و چنانچه توسعه سیاسی محقق نگردد، قطعا توسعه در دیگر حوزه‌ها نیز فراهم نخواهد شد.
احمد علی موهبتی با بیان این مطلب که بیاییم کینه ورزی, بخل و تنگ‌نظری را کنار بگذاریم و با همراهی و همدلی به توسعه استان بیاندیشیم، افزود: از زخم زبان زدن به همدیگر بپرهیزیم زیرا به توسعه نخواهیم رسید و تلاش کنیم موضع‌گیری‌ها و ذهنیات را کنار بگذاریم و با گفتمان و صداقت در گفتار و عمل به سمت توسعه و تکامل گام برداریم زیرا تنها اصل توسعه در تمام دنیا حرکت بر مدار خوبیها و قانون مداری می باشد.
استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: نماینده سیاسی دولت باید پرچمدار دولت باشد و انسان های بی پرچم برای کشور و نظام جمهوری اسلامی ایران مضر هستند و ملاک انتصاب و انتخاب در پستهای مدیریتی؛ توانمندی و موافق با رویکردها و پیرو نظام بودن می باشد.
وی افزود: همه گروه ها، اقوام و مذاهب هم با هر ایده و تفکری بایستی در کنار هم و با حذف محدودیت ها سهمی از انتصابات داشته باشند.
وی با بیان این مطلب که اساس توسعه مطالبه گری درست و بر اساس واقعیات زمان می باشد، افزود: همه باید در کنار هم و با همدلی مرهم دردهای هم باشیم و برای توسعه استان باید تعصبات را کنار بگذاریم و قدرت همراه بودن و در کنار هم بودن را افزایش دهیم و با مطالبه گری درست و بیان کاستی ها سهمی در روند توسعه استان داشته باشیم.
این مقام مسئول ضمن یادآوری این مطلب که تریبون در اختیار هیچ گروه خاصی نمی باشد، بیان داشت: حذف هیچ گروهی را نمی پذیرم و در هر طیف, قومیت ,مذهب و تفکری که افراد هستند حق فعالیت دارند و باید قدرت جذب دیگران را داشته باشند زیرا همه احزاب گروه ها, سمن ها و سایر نهادها و تشکل ها فقط و فقط با حضور مردم موفق خواهند بود.
احمد علی موهبتی در پایان خاطرنشان کرد: تمام اولیای الهی برای ارتقای ارزش های انسانی آمده‌اند و باید تمرین کنیم که برای توسعه از همه مرزها عبور کنیم و با قبول اعتقادات و احترام گذاشتن به عقاید دیگران و پایبندی به اعتقادات و باورهای خود رشد کنیم و به تکامل برسیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار