مدیرعامل سازمان فردوس های شهرداری مشهد از برنامه ریزی برای حضور مشهدی هادر آرامستان های این شهر همزمان با ایام «چراغ برات» خبرداد.
کد خبر: ۷۳۵۹۲۷
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۶ 18 April 2019

به گزارش تابناک رضوی، حجت الاسلام حسین مهدوی با بیان این مطلب اظهارکرد: ساکنان خراسان رضوی طبق یک سنت قدیمی در ایام ولادت امام زمان (ع) که به «چراغ برات» معروف است در آرامستان ها حضور یافته و برای اموات خود طلب مغفرت می‌کنند.

 

وی افزود: در این راستا برنامه ریزی لازم برای حضور ساکنان مشهد در آرامستان بهشت رضا (ع) به انجام رسیده و ۴۰۰ دستگاه اتوبوس برای انتقال شهروندان به این آرامستان در نظر گرفته است.

 

مدیرعامل سازمان فردوس‌های شهرداری مشهد تاکید کرد: به منظور رفاه حال مراجعه کنندگان به آرامستان بهشت رضا (ع) خودروهای برقی تدارک دیده شده و هماهنگی‌های لازم با پلیس راهور نیز برای جلوگیری از راه بندان انجام شده است.

 

مهدوی در خصوص آخرین وضعیت آرامستان جدید مشهد واقع در جاده کلات بیان کرد: این آرامستان ۱۸۰ هکتار مساحت دارد و در حال تکمیل جاده‌های دسترسی به این مجموعه هستیم و تاکنون ۵۰۰ میت در آن دفن شده اند.

 

وی در خصوص بهای ارائه خدمات کفن و دفن شهرداری مشهد اظهارکرد: امسال افزایش ۳۰ درصدی در هزینه‌های مربوط به دفن اموات در آرامستان بهشت رضا (ع) خواهیم داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار