مدیر کل اطلاعات خراسان رضوی:
مدیر کل اطلاعات خراسان رضوی گفت: تمدن سازی نیاز به تثبیت قدرت و رفع تهدید دارد و جمهوری اسلامی در ۴۰ سال گذشته دائماً در حال دفع تهدید بوده است.
کد خبر: ۷۳۵۸۷۴
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۵ 18 April 2019

به گزارش تابناک رضوی، مدیر کل اطلاعات خراسان رضوی در آستانه هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) در گردهمایی ائمه جمعه استان ضمن اشاره به اهداف والا و زیربنای فکری و غنی بیانیه گام دوم انقلاب افزود: خودسازی، جامعه پردازی و تمدن سازی از پایه های گام دوم انقلاب است.

وی با بیان اینکه تمدن سازی نیاز به تثبیت قدرت و رفع تهدید دارد و جمهوری اسلامی در ۴۰ سال گذشته دائماً در حال دفع تهدید بوده، ادامه داد: دشمنان چهل سال است که برای ساقط کردن جمهوری اسلامی تلاش می کنند، هدف آنها این است که یا ماهیت انقلاب اسلامی را تغییر دهند و یا ملت ایران در زیر فشارهای آنان دیکته های آمریکا را بپذیرد. 

وی تجزیه و ایجاد بحران های قومی در کشور با هدف تضعیف اقتدار ایران را از جمله برنامه های دشمن برای سرنگونی جمهوری اسلامی عنوان کرد و گفت: با مجموعه کارهای ترکیبی انجام شده، در بهمن ۹۷ به دنبال اتمام کار ایران بودند و گمان می کردند انقلاب روی ۴۰ سالگی خود را نمی بیند ولی نتوانستند به خواسته خود برسند و سرافکنده شدند.

مدیر کل اطلاعات خراسان رضوی تصریح کرد: امروز سیاست خارجی آمریکا فقط برای شکست ایران برنامه ریزی کرده اما ما با وجود تهدیدها، امنیت داخلی خود را تثبیت کرده و علاوه بر این، در منطقه هم هر کجا حضور یافتیم امنیت به وجود آوردیم. نتیجه این رویکرد، اقتدار امروز انقلاب است که هیچ کشوری در منطقه و خارج از منطقه جرئت تعدی و نفوذ به کشور ما را ندارد.

مدیر کل اطلاعات استان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه دشمن در 3 مقوله اجتماعی، مطالبات اقتصادی و استحاله فرهنگ دینی برنامه ریزی و تهاجم گسترده ای ترتیب داده تأکید کرد: در زمینه فرهنگی از تکفیری ها، جریان نفاق، مارکسیست ها و چپ ها، انجمن های ادبی ضاله، جریان های مروج بی بند و باری و فرق عرفانی از هر سوژه‌ای برای ضربه زدن به فرهنگ ایرانی استفاده می کند که سربازان امام زمان در تمام این جبهه ها با دسیسه ها مقابله می کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار