جانشین گر‌وه مشاوران فرمانده معظم کل قوا:
جانشین گر‌وه مشاوران فرمانده معظم کل قوا گفت: گستاخی ترامپ درباره سپاه ادامه یابد ارتش تروریست آمریکا همچون گروهک تروریستی داعش و دیگر گروهک‌های تروریستی با خاک یکسان می‌شود.
کد خبر: ۷۳۲۹۱۵
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۲ 09 April 2019

به گزارش تابناک رضوی، امیر سرتیپ ناصر آراسته در همایش وحدت نظامیان شمال‌شرق کشور، اظهار داشت: سپاهیان بازوی قوی این انقلاب و نظام هستند و ارتش و سپاه از ابتدای انقلاب شکوهمند اسلامی تاکنون در کنار هم افتخارات بزرگی را به نام ایران عزیز به ارمغان آوردند و سپاهی و ارتشی یک لشگر الهی هستند.

وی ضمن گرامیداشت نام و یاد شهید صیادشیرازی، افزود: در آستانه بیستمین سالگرد شهادت سپهبد شهید علی صیادشیرازی هستیم، شخصیتی که به فرموده فرمانده معظم کل قوا استاد انسانیت و اخلاق است و برنامه‌های دهه ارتش با بزرگداشت این شهید والامقام آغاز می‌شود و با رژه روز ارتش پایان می‌یابد، رژه‌ای که درس‌های بزرگی را به دشمنان این مرز و بوم خواهد داد تا اجازه کوچکترین غلط‌ و گستاخی‌ای را به خود ندهند، زیرا می‌دانند که حرکت احمقانه‌شان با پاسخ کوبنده نیروهای مسلح جمهوری همراه خواهد بود.

رئیس هیئت معارف جنگ ارتش و جانشین گر‌وه مشاوران فرمانده معظم کل قوا تاکید کرد: ولایت‌مداری رمز موفقیت نیروهای مسلح است و ارتش با برگزاری همایش وحدت نظامیان شرق کشور اقتدار و وحدت نظامیان را به نمایش در آورد و در این جمع صمیمی خطاب به ترامپ که سپاه را تروریست نامید می‌گوییم اگر این گستاخی‌ها ادامه یابد، ارتش تروریست آمریکا را همچون گروهک تروریستی داعش و دیگر گروهک‌های تروریستی با خاک یکسان خواهیم کرد.

در این مراسم علیرضا رزم‌حسینی، استاندار خراسان رضوی، اظهار داشت: حرکت ارتش در آستانه روز پاسدار بسیار ارزشمند بود و وحدت نظامیان همواره اقتدار نظامی جمهوری به همراه دارد و همکاری نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران پیروزی‌های بزرگی را در دفاع مقدس و دفاع حرمین شریفین ائمه اطهار(ع) رقم زد و این ملت همواره در مسیر پیشرفت و آبادانی این مرز و بوم گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستند.

وی ضمن تقدیر از مردم و کلیه مجموعه‌های استان در امر کمک به سیل‌زدگان کشور، بیان کرد: در سیل‌های اخیر سپاه و ارتش در کنار ملت شریف ایران تلاشی پرشور در مسیر کمک به همنوعان آسیب‌دیده در سیل داشتند.

استاندار خراسان رضوی خاطرنشان کرد: اقتدار امنیتی ایران مردم پایه بوده و این ملت پشتیبان واقعی نظام هستند و نیروهای مسلح، مردمی و بسیجی در حوزه اقتدار امنیت ملی همگام و هم‌صدا هستند و هرچه که همبستگی بیشتر باشد جرات نفوذ دشمن کمتر می‌شود و تهدیدات ترامپ تنها یک جنگ روانی بوده و قطعاً آمریکایی‌ها جرات جنگ نظامی را ندارند.

امیر سرتیپ دوم ستاد رضا آذریان، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌شرق نزاجا، گفت: ارتش همواره در کنار سپاه و نیروی انتظامی از مرزهای این کشور دفاع می‌کند و اجازه کوچکترین گستاخی‌ای را به دشمنان نمی‌دهد.

وی اضافه کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران همواره گوش به فرمان فرمانده معزز کل قوا هستند و مطیع فرامین ایشان در راه پایداری ابدی این نظام و انقلاب هستند.

سردار یعقوبعلی نظری فرمانده سپاه امام رضا(ع) گفت: وحدت سپاه، ارتش و نیروی انتظامی موجب اقتدار نظامی جمهوری اسلامی ایران شده است.

وی افزود: گستاخی‌های دشمنان بی‌پاسخ نخواهد ماند و خطاب به ترامپ اعلام می‌کنیم که کوچکترین اقدام گستاخانه‌اش با کوبنده‌ترین پاسخ جمهوری اسلامی ایران همراه خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار