مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی:
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی، گفت: حوزه اقتصادی یکی از مهمترین نکات بیانیه گام دوم بوده که رهبر معظم انقلاب اسلامی آن را تبیین کردند و ما باید از تمام ظرفیت‌های حوزه صنعت در این راستا استفاده کنیم تا تولید رونق بگیرد.
کد خبر: ۷۳۲۶۴۹
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۰ 08 April 2019

به گزارش تابناک رضوی، مسعود مهدی‌زاده‌مقدم در نشست سیاستگذاری شهرک‌ها و نواحی صنعتی خراسان رضوی، اظهار داشت: تمامی برنامه‌های حوزه صنعت در شهرک‌ها و نواحی صنعتی خراسان رضوی بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و برنامه‌های دولت تدبیر و امید، اجرایی و انجام خواهد شد و باید به درستی اهداف اقتصادی گام دوم انقلاب اسلامی را در چشم‌اندازی که رهبر معظم انقلاب اسلامی تبیین کردند درک کنیم تا بتوانیم مبانی عملیاتی آن را به درستی اجرا کنیم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی فعالان حوزه صنعت نقشی اساسی در مسیر تحقق شعار سال دارند، خاطرنشان کرد: گرچه در جنگ اقتصادی هستیم، اما اگر بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی را که رهبر معظم انقلاب اسلامی تبیین کردند به درستی عمل کنیم از تمامی مشکلاتی که دشمنان ایجاد می‌کنند عبور خواهیم کرد و در این مسیر صنعتگران و فعالان حوزه صنعت نقششان کلیدی و بسیار حائزاهمیت بوده است.

مهدی‌زاده‌مقدم تصریح کرد: امسال هم حمایت از صنعتگران در چارچوب برنامه های اقتصاد مقاومتی و رفع موانع تولید و سرمایه گذاری ادامه می یابد و تمام توان ما در تولید و اشتغال بیشتر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی به خصوص در مناطق کمتر توسعه یافته اجرا و انجام می شود.

وی تأکید کرد: یکی از راهکارهای اصلی رسیدن به تولید و اشتغال، تحقق مطلوب اهداف بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی بوده تا راه درست را تشخیص و موانع پیش رو را رفع کنیم و نباید در این مسیر کوچکترین غفلت و کوتاهی‌ای را شاهد باشیم.

رئیس هیئت‌مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی در رابطه با آخرین آمار واحدهای صنعتی استان و سهم این واحدها در حوزه اشتغال، گفت: خراسان رضوی با 49 شهرک و ناحیه صنعتی مصوب، 40 شهرک قابل واگذاری و بالغ بر 2600 واحد صنعتی بهره‌برداری شده، افزون بر 75 هزار اشتغال را فراهم کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار