رییس پلیس راه استان کرمانشاه از فوت ۱۷ نفر و مجروح شدن ۲۶۸ نفر در تصادفات نوروزی امسال استان خبر داد.
کد خبر: ۷۳۲۱۵۵
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۸ 07 April 2019

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،سرهنگ محمد حیدری  با اشاره به شروع طرح نوروزی پلیس راه از 25 اسفند سال گذشته، گفت: در این طرح که تا پایان روز 16 فروردین امسال ادامه داشت 115 گشت محسوس و نامحسوس کنترل محورهای استان را برعهده داشتند.

وی تصریح کرد: خوشبختانه امسال علی رغم وضعیت نامساعد جوی و لغزندگی محورها در بیشتر روزهای تعطیلات، با عملکرد خوب نیروها و همکاری دستگاه های مربوطه و همکاری موثر مردم شاهد سیر کاهشی تصادفات استان بودیم.

حیدری از جان باختن 17 نفر در تصادفات نوروزی استان خبر داد و افزود: این تعداد نسبت به طرح نوروزی سال گذشته با فوت 22 نفر، پنج نفر کاهش داشته است.

وی همچنین از کاهش 27 درصد مجروحین تصادفات استان در نوروز امسال خبر داد و افزود: در مدت طرح نوروزی امسال 268 نفر در تصادفات استان مجروح شدند که این تعداد نسبت به سال گذشته با مجروح شدن 366 نفر حدود 27 درصد کاهش داشته است.

رییس پلیس راه استان کرمانشاه در ادامه از کاهش تعداد فقرات تصادفات فوتی و جرحی استان نیز خبر داد وافزود: نوروز امسال 10 فقره تصادف فوتی داشتیم که نسبت به نوروز سال گذشته با 19 فقره تصادف، کاهش 47 درصدی داشته است.

وی افزود: همچنین نوروز امسال 158 فقره تصادف جرحی داشتیم که این تعداد هم نسبت به نوروز سال گذشته با 171 فقره تصادف کاهش هشت درصدی داشته است.

رییس پلیس راه استان کرمانشاه محور کرمانشاه-اسلام آبادغرب و نیز کرمانشاه-هرسین(سه راهی هرسین به هرسین) را حادثه خیزترین محورهای استان در نوروز امسال عنوان کرد.

وی افزود: نوروز امسال تلخ ترین حادثه جاده ای مربوط به تصادف یک دستگاه پژو پارس با یک دستگاه پراید در محور سه راهی هرسین به هرسین بود که متاسفانه در این حادثه شش نفر در دم جان باختند.

حیدری با بیان اینکه عمده تصادفات نوروزی استان با سهم 60 درصدی مربوط به واژگونی خودرو بوده است، گفت: علت این تصادفات نیز مربوط به سرعت زیاد و عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه است.

 

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار