سخنگوی جمعیت هلال احمر خراسان رضوی خبر داد؛
سخنگوی جمعیت هلال احمر خراسان رضوی از ارسال دوازدهمین و سیزدهمین محموله کمک‌های مردمی به لرستان خبر داد و گفت: این محموله‌ها شامل اقلام زیستی و مواد غذایی است که به همت خیّران روستای پیوه‌ژن و هیئت کوهنوری استان با همکاری و هماهنگی جمعیت هلال احمر مشهد ارسال شد.
کد خبر: ۷۳۱۸۹۸
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۰:۳۹ 07 April 2019

به گزارش تابناک رضوی به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر خراسان رضوی، مجتبی محمودی از ارسال 2 محوله کمک‌های مردمی خراسان رضوی به سیل‌زدگان لرستان خبر داد و گفت: این 2 محوله هر یک به ارزش 130 میلیون تومان طی 2 مرحله در شب گذشته و صبح امروز بارگیری و به لرستان ارسال شد.

وی افزود: این محموله‌ها شامل اقلام زیستی نظیر موکت، پتو و لوازم بهداشتی و همچنین مواد غذایی و انواع کنسرو بوده که به همت خیّران نیک‌اندیش روستای پیوه‌ژن و هیئت کوهنوردی خراسان رضوی با همکاری و هماهنگی جمعیت هلال احمر مشهد تهیه و ارسال شده است.

سخنگوی جمعیت هلال احمر خراسان رضوی یادآوری کرد: این 2 محموله دوازدهمین و سیزدهمین محموله هدایای مردم خراسان رضوی است که توسط 2 کامیون بارگیری و به مناطق سیل‌زده کشور ارسال شد.

محمودی تشریح کرد: پیش از این نیز 11 محموله کمک‌های مردمی از خراسان رضوی به مناطق سیل‌زده کشور ارسال شده که مقصد ۶ محموله گلستان، یک محموله سیستان و بلوچستان، ۲ محموله خوزستان و 2 محموله لرستان ارسال بوده است.

وی تأکید کرد: جمع‌آوری کمک‌های مردمی به سیل‌زدگان کشور توسط جمعیت هلال احمر خراسان رضوی تا هنگامی که نیاز سیل‌زدگان تأمین شود، ادامه می‌یابد. 

سخنگوی جمعیت هلال احمر خراسان رضوی خاطرنشان کرد: خیّران گرانقدر و مردم نوع‌دوست می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به حساب جمعیت هلال احمر به شماره کارت۹۷۳۰-۵۰۲۵-۶۳۱۸-۵۸۹۴ بانک رفاه و یا شماره حساب۹۹۹۹۹ نزد تمامی بانک‌های سراسر کشور و یا با شماره‌گیری #۱۱۲*۷۸۰* برای کمک به سیل‌زدگان کشور واریز کنند.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه مردم همیشه به محض بروز حادثه‌ای برای کمک به هموطنانشان وارد عمل می‌شوند، برخی افراد سودجو با ایجاد کانال، گروه و پیج‌های مختلف در برخی پیام‌رسان‌ها اقدام به کلاهبرداری می‌کنند.

محمودی متذکر شد: بنابراین باید مراقب باشیم که این کمک‌ها به‌جایی سپرده شود تا به دست نیازمند حقیقی برسد و بر همین‌ اساس لازم است شهروندان گرامی کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را صرفاً از طریق‌ پایگاه‌های مجاز همچون جمعیت هلال احمر اهدا کنند تا این کمک‌ها به مقصد واقعی خود واصل شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار