رئیس مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی خبر داد؛
رئیس مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی از عملیات امدادرسانی نیروهای امدادگر و نجاتگر جمعیت هلال احمر خراسان رضوی به مصدومان یک نزاع و حادثه کوهستان خبر داد.
کد خبر: ۷۳۱۸۹۳
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۵ 07 April 2019

به گزارش تابناک رضوی به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر خراسان رضوی، حسن گودرزی با اشاره به انجام ۲ عملیات به مصدومان کوهستان و نزاع، گفت: این ۲ حادثه ۷ مصدوم برجای گذاشته است.

 

وی افزود: نزاع بین اهالی روستای چرخشک سفلی در کیلومتر ۸۰ محور مشهد به سرخس که عصر دیروز رخ داد، ۶ مصدوم به همراه داشت که طی یک عملیات توسط نیروهای امدادگر و نجاتگر پایگاه امام رضا(ع) جمعیت هلال احمر مشهد سه ساعته اقدامات مورد نیاز انجام شد سپس یکی از مصدومان به دلیل آسیب در نواحی مختلف بدن توسط نیروهای جمعیت هلال احمر و پنج مصدوم دیگر توسط اورژانس به بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد مشهد منتقل شدند.

 

رئیس مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی با اشاره به مصدومیت یک نفر در ارتفاعات شمال کاشمر در کیلومتر ۱۵ محور کاشمر به نیشابور اظهار کرد: این فرد دچار آسیب پا و خراشیدگی در ناحیه دست شده بود که بلافاصله پس از اطلاع به واحد عملیاتی، تیم پایگاه سیار کوهسرخ و تیم کوهستان پایگاه کاشمر به محل اعزام شدند و بعد از انجام اقدامات مورد نیاز، مصدوم را به پایین کوه منتقل کردند و به عوامل اورژانس تحویل دادند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار