فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انتصاب حجت‌الاسلام مروی به سمت تولیت آستان قدس رضوی(ع) را تبریک گفت.
کد خبر: ۷۳۱۸۰۷
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۷ 06 April 2019

 در پی انتصاب حجت‌الاسلام و المسلمین شیخ احمد مروی به سمت "تولیت آستان قدس رضوی(ع)" که با حکم مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) صورت گرفت، سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیام تبریکی صادر کرد.

متن پیام فرمانده کل سپاه به این شرح است:

 بسم الله الرحمن الرحیم
حضرت حجت الاسلام و المسلمین شیخ احمد مروی (دامت برکاته)

سلام علیکم

انتصاب مبارک جنابعالی به سمت تولیت آستان قدس رضوی با حکم مقام عظمای ولایت و رهبری، حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) که بیانگر حسن اعتماد معظم‌له و شایستگی‌ها، توانمندی‌ها و صلاحیت‌های مشهود آن عالم وارسته و عالم است را عرض می‌نمایم.

تردیدی نیست آراستگی جنابعالی به زیور تقوا و امانتداری و تجارب ارزشمند و مثال‌زدنی آن برادر عزیز در خدمت به اسلام و انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف، پشتوانه مقتدر و راهگشا برای ایفای نقش‌های مورد انتظار و توصیه معظم‌له به‌ویژه در حوزه خدمتگزاری به زائران و مجاوران بارگاه ملکوتی حضرت ثامن الحجج علی‌بن موسی الرضا(ع) به‌شمار می‌رود.

توفیق شایسته آن برادر گرانقدر در این منصب خطیر و نورانی تحت عنایات حضرت بقیة الله الاعظم(عج) و منویات و رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی (مد ظله العالی) را از ذات اقدس احدیت مسئلت می‌کنم.

سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

انتهای پیام/*

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار