رئیس فراکسیون اصول‌گرایان مجلس:
رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: پیشنهاد دولت برای افزایش ۲۰ درصدی حقوق کارکنان فاصله بین حقوق‌ها را به‌شدت افزایش می‌داد و ظلمی بالاترین از این وجود نداشت که حقوق فردی ۶ میلیون تومان و فرد دیگری فقط ۲۵۰ هزار تومان اضافه شود. ما با ارائه این پیشنهاد در وهله اول به دنبال آن بودیم که این فاصله کاهش یابد و عدالت برقرار شود.
کد خبر: ۷۳۱۳۰۱
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۰ 05 April 2019

به گزارش تابناک رضوی به نقل از مهر،حمیدرضا حاجی‌بابایی افزود: بر این اساس پایین‌ترین حقوق‌ها ۵۲۵ هزار تومان افزایش می‌یابد و بالاترین حقوق‌ها با احتساب مالیات ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان افزایش پیدا خواهد کرد، به این معنا که پایین‌ترین حقوق که یک میلیون و ۲۴۰ هزار تومان است حدود ۴۳ درصد رشد می‌کند و بالاترین حقوق‌ها با احتساب مالیات ۹/‏۱۰ درصد افزایش پیدا خواهد کرد.این مصوبه کاملاً عادلانه است چرا که ۴۰۰ هزار تومان به همه کارکنان به صورت مساوی داده می‌شود،

 

از سوی دیگر، افزایش ۱۰ درصدی حقوق برای برقراری عدالتِ کامل است. چه کسی گفته است کسی که بازنشسته با مدرک لیسانس است، حقوق یک میلیون و ۷۰۰ هزار تومانی بگیرد و فرد دیگری با همان مدرک تحصیلی ۱۷ میلیون تومان دریافت کند؟ این رویه ظلم است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار