رئیس جمعیت هلال احمر مشهد:
رئیس جمعیت هلال احمر مشهد گفت: یازدهمین محموله ارسالی خراسان رضوی در قالب یک کامیون حاوی هزار بسته لوازم بهداشتی از سوی جمعیت هلال احمر مشهد به مناطق سیل‌زده لرستان ارسال شد.
کد خبر: ۷۳۱۲۹۲
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۲ 05 April 2019

به گزارش تابناک رضوی به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر خراسان رضوی، حسن پرکار از آماده‌سازی و ارسال یک محموله حاوی هزار بسته لوازم بهداشتی از سوی جمعیت هلال احمر مشهد به مناطق سیل‌زده لرستان خبر داد.

وی افزود: این محموله یازدهمین هدیه ارسالی خراسانی‌‎ها به سیل‌زدگان است و اولین هدیه ارسالی از جمعیت هلال احمر به ارزش 250 میلیون ریال بوده که توسط یکی از خیّران نیک‌اندیش مشهدی برای مردم سیل‌زده لرستان تهیه شده و این محموله پس از بارگیری در یک دستگاه کامیون لحظاتی پیش به خرم‌آباد ارسال شد.

پرکار اضافه کرد: تاکنون 11 محموله از استان به مناطق سیل‌زده کشور ارسال شده که از این میزان ۶ محموله به گلستان، یک محموله به سیستان و بلوچستان، ۲ محموله به خوزستان و 2 محموله به لرستان ارسال شده است و ارسال کمک‌های مردمی و جمعیت هلال احمر خراسان رضوی تا زمانی که نیاز سیل‌زدگان تأمین شود ادامه می‌یابد.

رئیس جمعیت هلال احمر مشهد اظهار کرد: علی‌رغم کمک‌های جمعیت هلال احمر و ساير دستگاه‌های اجرايی دیگر متأسفانه به‌دلیل وسعت حادثه در استان‌های مختلف نیازمند مساعدت و کمک‌های مردمی هستیم.

پرکار تأکید کرد: داوطلبان عزیز، خیران گرانقدر و مردم نوع‌دوست می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به حساب جمعیت هلال احمر به شماره کارت۹۷۳۰-۵۰۲۵-۶۳۱۸-۵۸۹۴ بانک رفاه و یا شماره حساب۹۹۹۹۹ نزد تمامی بانک‌های سراسر کشور و یا با شماره‌گیری *780*112# برای کمک به سیل‌زدگان کشور واریز کنند.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه مردم همیشه به محض بروز حادثه‌ای برای کمک به هموطنانشان وارد عمل می‌شوند، برخی افراد سودجو با ایجاد کانال، گروه و پیج‌های مختلف در برخی پیام‌رسان‌ها اقدام به کلاهبرداری می‌کنند.

رئیس جمعیت هلال احمر مشهد خاطرنشان کرد: بنابراین باید مراقب باشیم که این کمک‌ها به‌جایی سپرده شود تا به دست نیازمند حقیقی برسد و بر همین‌ اساس لازم است شهروندان گرامی کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را صرفاً از طریق‌ پایگاه‌های مجاز همچون جمعیت هلال احمر اهدا کنند تا این کمک‌ها به مقصد واقعی خود واصل شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار