مسئول امور جوانان جمعیت هلال احمر مشهد گفت: در طرح نوروزی سال 98 به بیش از 2 میلیون زائر و مسافر نوروزی در کمپ‌ها و ایستگاه های جمعیت هلال احمر مشهد خدمات فرهنگی ارائه شده است.
کد خبر: ۷۳۱۲۸۸
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۶ 05 April 2019

به گزارش تابناک رضوی،  حمیده حقیقی با بیان این مطلب افزود: درافتتاحیه طرح نوروزی امسال با حضوراعضای جمعیت هلال احمر و همچنین دستگاه های اجرایی از جمله استانداری و شهرداری در کمپ استقبال از زائربه کمپین "به‌رفت "پیوستند و عضو پویش به‌‌رفت ( بهبود رفتار ترافیکی) شدند. 

وی با اشاره به اینکه در طرح نوروزی امسال 200 نیروی جوان جمعیت هلال احمرمشهد فعالیت داشتند، ادامه داد: طرح نوروزی 98 با همکاری 200 نیروی برادر و خواهرجمعیت هلال احمرمشهد در5 پایگاه این جمعیت که متشکل از 4 پایگاه ثابت و یک پایگاه سیار به زائران و مسافران نوروزی خدمات ارائه دادند.

مسئول امور جوانان جمعیت هلال احمر مشهد افزود: 5 تیم سحاب جوانان جمعیت هلال احمرمشهد که متشکل از 10 نیروی خواهر و برادرجمعیت جوانان هلال احمرمشهد در روزهای 12 و 13 و 14 فرودین ماه دراماکن ییلاقی و تفریحی مشهد اقدامات فرهنگی به مسافران و زائران نوروزی ارائه دادند.

حقیقی با اشاره به اینکه کمپ غدیر، ایستگاه استقبال از زائر، پارک کوهسنگی، پارک وکیل آباد ابتدای جاده طرقبه ایستگاه های جوانان جمعیت هلال احمردر شهر مشهد است، بیان کرد:امسال در طرح نوروزی خدماتی از قبیل برپایی ایستگاه سلامت، غرفه دوست دار کودک وغرفه پویش به‌رفت به مسافران و زائران نوروزی خدمت ارائه شد.

وی به اقدامات فرهنگی انجام شده توسط جوانان این مجموعه اشاره کرد و افزود: درکمپ کوهسنگی استودیو هلال برپا شده که با مصاحبه ازمراجعه کنندگان و مسافران نوروزی در خصوص خدمات ارائه شده به آنها دراین کمپ نظرات آنها گرفته شد.

مسئول امور جوانان جمعیت هلال احمر مشهد با بیان اینکه امسال یک کار جدید هم درزمینه آموزش های همگانی و آموزش ویژه مخصوص کودکان ازدو کاراکتر مدد و مهربان استفاده کردیم وآموزش های در ارتباط با انتقال پیامهای امدادی و فرهنگی با زبان کودکانه به کودکان آموزش داده شد.

حقیقی بیان کرد: برپایی 2 چادرنمازدرخصوص انجام فریضه نماز و توضیح بروشورهای احکام سفر و آداب زیارت از کارهای فرهنگی صورت گرفته توسط نیروهای جوانان جمعیت هلال احمرمشهد است.

وی با اشار‌ه به دیگر اقدامات فرهنگی انجام شده در پارک کوهسنگی گفت: رادیو طرح نوروزی در کمپ کوهسنگی نکات آموزشی به‌رفت وآموزش های همگانی مقابل با تهدیدات را آموزش داد وهمچنین بروشور‌های گردشگری و آشنایی با مراکز تفریحی و گرشگری شهرمشهد نیزتوزیع شد.

مسئول امور جوانان جمعیت هلال احمر مشهد افزود: درپایگاه‌های جوانان جمعیت هلال احمراین مجموعه در ایستگاه سلامت خدماتی مانند تست فشارخون، قد و وزن ارائه شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار