مدیر کل ستاد مدیریت بحران استان یزد گفت: در پی طوفان محور اردکان به نایین بیشترین خسارت‌ها به جاده‌ها و مزارع وارد شد.
کد خبر: ۷۳۰۹۳۶
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۵ 04 April 2019

هادی هادی نسب، مدیر کل ستاد میریت بحران استان یزد  گفت: طوفانی که چند روز پیش در محور اردکان به نایین اتفاق افتاد متأسفانه بیشتر گریبان گیر مسافرانی شد که در حال عبور از این محور بودند و حدوداً مردم ۵ ساعت درگیر این طوفان شدند که خوشبختانه صدمات جانی نداشت.

هادی نسب افزود: در پی طوفان محور اردکان-نایین فقط تعداد کمی از مردم را روانه بیمارستان کرد که به صورت سرپایی مداوا شدند و خوشبختانه مشکل خاصی به وجود نیامد همچنین بیشتر صدمات وارده از این طوفان به صورت مالی بود که به ماشین‌های در حال عبور و مزارع و باغات وارد شده است.

وی ادامه داد: خوشبختانه آمادگی مدیران شهرستانی و استانی در راستای بحران به واسطه آموزش‌ها و همچنین علاقه انسان دوستانه که در این مدیران وجود دارد بسیار خوب است و این امر باعث هماهنگی هر چه بیشتر این مدیران با یکدیگر در جهت رفع مشکلات به وجود آمده است.

هادی نسب در پایان اظهار داشت: با وجود این مشکلات کوچک و بزرگی که در استان یزد داشته ایم، با سیل گرفتگی‌های خرم آباد و گلستان هم مواجه شدیم که ما هم مانند سایر استان‌ها در کمک به آن‌ها گامی برداشتیم و چند روز پیش تعدادی دستگاه ماشین سنگین، لودر و بلدوزر و تعدادی نفرات خبره و کاردان از طرف شهرداری‌ها به این مناطق اعزام نموده ایم تا بتوانیم آن‌ها را در گذر از این مشکلات و بحران‌ها یاری نماییم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار