مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی تاکید کرد؛
مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی اعلام کرد: بر اساس مشکلاتی که دامنگیر سیل زدگان استانهای کشور است و پناه بردن به ارتفاعات تنها راه نجات آنهاست. هم اکنون نیازمند کمک های نوعدوستانه مردم نیکوکار هستند.
کد خبر: ۷۳۰۵۶۶
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۰ 02 April 2019

به گزارش تابناک رضوی، حبیب الله آسوده با بیان اینکه لوازم ضروری و مورد نیاز سیل زدگان لباس گرم نو، موادغذایی، فرش، ظروف آشپزی، پوشک بچه و وجوه نقدی جهت تهیه اقلام ضروری است، گفت: مردم نیکوکار می‌توانند وجوه نقدی خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۱۰۰۰، واریز به شماره حساب ۳۳۳۳ نزد بانک ملی ایران و یا شماره سیبای ۰۱۰۳۳۳۳۳۳۳۰۰۰ و نیز از طریق کد #۹۹*۸۸۷۷* به حساب ویژه سیل زدگان واریز و در رفع مشکلات و آلام حادثه دیدگان سهیم شوند.

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی با اعلام اینکه خراسان رضوی با همت نیکوکاران، استان پیشتاز در ارسال کمک های نوعدوستانه به سیل زدگان بوده است اظهار کرد: تاکنون بیش از ۱۲ کامیون و یک تریلر کالاهای تهیه شده شامل سبدکالا، پتو، یخچال، پوشک بچه، فرش، لوازم آشپزی و ظروف آشپزخانه تا این تاریخ به گلستان و مناطق حادثه دیده ارسال شده است.

آسوده ضمن اعلام آمادگی دفاتر کمیته امداد، مراکز نیکوکاری مستقر در شهرها و پایگاه های خیر و احسان مستقر در جاده ها و ورودی و خروجی شهرهای استان برای دریافت کمک های نقدی و کالا، گفت: شماره تلفن۳۱۲۸ به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی و راهنمایی مردم و زائران شریف استان است. 

شایسته ذکر است : پویش جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای بازسازی منازل و تهیه لوازم ضروری برای سیل‌زدگان استان‌های سیل زده، با عنوان «رفیق گلستان باشیم» راه‌اندازی شده است.

اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد خراسان رضوی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار