دبیر مرکز مطالبه‌گری و عدالت‌طلبی بسیج دانشجویی استان فارس گفت: مسئله سیل در محله سعدی شیراز را با محوریت کارشناسی در دستور کار خود قرار داده و نتیجه را به اطلاع مردم می رسانیم.
کد خبر: ۷۳۰۴۶۰
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۰ 01 April 2019

تابناک فارس به نقل از فارس:میلاد حاجی زاده  پیرامون سیل اخیر شیراز اظهار داشت: با توجه به بارندگی که منجر به سیل در منطقه سعدی شد و مردم را دچار صدمات و آسیب‌دیدگی کرد، ما نیز به عنوان جریان دانشجویی که وظیفه مطالبه‌گری دارد، مسیر ورودی آب‌های روان را که از تپه‌ها و کوه‌های اطراف وارد رودخانه می‌شود را بررسی کردیم.
دبیر مرکز مطالبه‌گری و عدالت‌طلبی بسیج دانشجویی استان فارس ادامه داد: عرض رودخانه بیش از 30 متر است و این آب بعد از آن، حوالی کوچه 47 شهید وفایی سعدی وارد یک کانال چهار متری می‌شود و فضای این چهار متری در یکی از کوچه‌های فرعی نیستان وارد آب راه بتنی به قطر 1 متر می‌شود.
حاجی زاده افزود: با توجه به مشاهدات انجام شده به نظر می‌رسد علاوه بر لایروبی در کانال‌های سعدی برخی از مسائل پیرامون نحوه ورود آب نیز از عوامل این سیل بوده است.
وی تاکید کرد: جنبش دانشجویی در چند روز آینده با بحث مطالبه‌گری و محوریت کارشناسی این مسئله را در دستور کار خود قرار داده و به اطلاع مردم عزیز می‌رساند.
حاجی زاده در پایان گفت: هدف ما از این موضوع شفافیت در این قضایاو همچنین با توجه به ورود ایران به دوره ترسالی با بررسی‌های کارشناسی از وقوع سیل در سال‌های آینده جلوگیری کنیم. تلاش ما این است که تا حصول نتیجه این امر را پیگیری کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار